Salon online Mercedes-Benz – dla kupujących i oglądających

Mercedes-Benz Polska uruchamia salon samochodowy online z prawdziwego zdarzenia. Ma to być centrum zakupowo-informacyjne dla klientów i potencjalnych nabywców samochodów z gwiazdą na masce. W jednym miejscu można uzyskać informacje na temat oferty nowych i używanych aut, skonfigurować wybrany model, zaliczyć wirtualną jazdę testową, a nawet zobaczyć na filmie wraz z recenzją eksperta i skontaktować się z najbliższym dealerem.

Goście salonu mogą wybierać spośród aut dostępnych od ręki i korzystać z konfiguratora. Każdej prezentacji towarzyszy gotowa oferta finansowa. Ale to też miejsce, dzięki któremu można po prostu ciekawie spędzić czas, poznając tajniki świata Mercedesa.

W tych wyjątkowych czasach wielu z nas pracuje zdalnie i chce jak najwięcej spraw załatwiać w zaciszu własnego domu – komfortowo i bezpiecznie. Mercedes-Benz odpowiada na te potrzeby i zaprasza do swojego salonu samochodowego online, dostępnego pod adresem www.mercedes-benz.pl/passengercars/mercedes-benz-cars/online-showroom.html
To centrum zakupowo-informacyjne, które w jednym miejscu łączy konfiguratory nowych modeli, listę dostępnych ofert pojazdów nowych i używanych oraz unikalną, multimedialną sekcję rozrywkową. Krótki formularz i jedno kliknięcie dzieli użytkownika od kontaktu ze sprzedawcą, który zajmie się dalszą, „rzeczywistą” częścią procesu zakupowego, a nawet dokona prezentacji pojazdu za pośrednictwem transmisji wideo. W skrócie, salon oferuje całą teoretyczną część procesu zakupowego w wersji online i pozwala zapoznać się z ofertą marki przy wykorzystaniu najnowszych cyfrowych technik.

Po „wejściu” do salonu online Mercedes-Benz, tak samo jak w przypadku tradycyjnej placówki, w pierwszej kolejności klient ma możliwość oglądania samochodów dostępnych od ręki – nowych lub używanych. Nawet w tym przypadku potencjalny nabywca może wyszukać egzemplarz ściśle dopasowany do swoich wymagań – wśród kryteriów są nie tylko klasa pojazdu, parametry silnika, ale też elementy wyposażenia oraz kolorystyka. Wybierać można z oferty fizycznych placówek zlokalizowanych w określonej odległości od naszego miejsca zamieszkania.

Do dyspozycji jest też klasyczny konfigurator nowych samochodów, pozwalający stworzyć swój wymarzony samochód „szyty na miarę”, a także unikalny konfigurator lifestyle’owy. To propozycja dla tych, którzy jeszcze nie mają sprecyzowanego wyboru modelu. W tym przypadku selekcja auta nie przebiega na bazie „twardych” parametrów, ale osobistych priorytetów, takich jak przestrzeń bagażowa, ekonomiczność czy sportowy design.

Dodatkowym udogodnieniem jest kalkulator finansowania wraz z gotową ofertą w ramach programu Lease & Drive 1% przygotowaną przez Mercedes-Benz Leasing.

Gość salonu online może błyskawicznie skontaktować się ze sprzedawcą celem omówienia „rzeczywistych” aspektów oględzin i zakupu pojazdu – po wysłaniu krótkiego formularza skontaktuje się on z nami w wybranym terminie. Na życzenie istnieje nawet możliwość zdalnej wideoprezentacji samochodu. W każdej chwili można też wybrać kontakt z infolinią Mercedes-Benz, której pracownicy odpowiedzą na wszelkie zagadnienia techniczne, związane z formalnościami lub logistyką.

Ale salon online Mercedes-Benz nie jest tylko internetowym sklepem z samochodami. Potencjalni nabywcy mogą znaleźć tu wiele przydatnych informacji na temat poszczególnych modeli, włącznie z wideorecenzjami motoryzacyjnych ekspertów (filmy w języku polskim lub z polskimi napisami), a także pobrać cyfrowe wydania lifestyle’owego magazynu „Mercedes me” lub odsłuchać odcinki polskiego podkastu pt. „Pół godziny z gwiazdą”, przybliżającego fascynujące historie ze świata niemieckiej firmy.

W wolnej chwili, bez wychodzenia z domu, można także odbyć wirtualny spacer po muzeum Mercedesa w Stuttgarcie, prezentującym wspaniałe eksponaty z ponad 130-letniej historii producenta. Jest nawet coś dla najmłodszych, na czas, gdy dorośli zajmują się wyborem swojego samochodu marzeń – kolorowanki z kultowymi modelami z gwiazdą na masce.

(TSz)
Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *