Akademia Menadżera Floty - Kongres Motoryzacja Przyszłości

Zastanawiasz się, jaka jest przyszłość całej branży motoryzacyjnej? Jakie są trendy?

Czy rzeczywiście będziemy jeździli autonomicznymi samochodami elektrycznymi? Czy może Diesel nie powiedział jeszcze ostatniego słowa? Co tak naprawdę jest dla nas lepsze?

Co bardziej się opłaca? Fuzje koncernów motoryzacyjnych to wizjonerstwo, a może jednak zło konieczne, które pozwala przetrwać trudne czasy?

Czy polscy dealerzy potrafią odpowiednio się sprzedać? Potrafią robić marketing godny XXI wieku, a może raczej tkwią w przaśnych latach dziewięćdziesiątych? Sprowadzanie do Polski używanych samochodów z zagranicy kiedyś będzie nieopłacalne i passe?

Wreszcie, czy menadżer branży motoryzacyjnej to gość na poziomie, wykształcony i pewny siebie? Jak wypada na tle zachodnioeuropejskich kolegów?

Organizator

Program

09.00 - 09.30 Rejestracja uczestników
09.30 - 10.30 Panel I - Trendy w motoryzacji na świecie
Dokąd zmierza rynek motoryzacyjny
Motoryzacja na tle globalnej gospodarki
Grupy producenckie- czy wielkie koncerny to szansa na rozwój?
10.30 - 10.45 Przerwa kawowa
10.45 - 11.45 Panel II - Trendy w motoryzacji w Polsce
Sprzedaż samochod w Polsce
Zmiany preferencji konsumenckich
11.45 - 12:00 Przerwa kawowa
12.00 - 13.00 Panel III - Rynek dealerski w Polsce
Grupy dealerskie- metody na przetrwanie
Multisalony czy pojedyncza marka?
Redystrybucja- stan na dzień dzisiejszy
13.00 - 13.15 Przerwa kawowa
13.15 - 14.15 Panel IV - Rewolucja technologiczna
Transport przyszłości: prezentacja raportu PwC
Rynek elektromobilności w Polsce
14.15 - 14.30 Przerwa kawowa
14.30 - 15.30 Panel V - Marketing w motoryzacji
Nowczesne narzędzia wykorzystywane w marketingu motoryzacyjnym
Efektywne wykorzystanie internetu w strategiach marketingowych

Szkolenie poprowadzą

Rafał Jemielita
Dziennikarz motoryzacyjny
Motoryzacja to jego pasja, zarówna ta na czterech jak na dwóch kołach. W przypadku Rafała Jemielity samochody i motocykle były „od zawsze”. Z dawnych lat pamięta naukę jazdy w garażu kolegi (Wartburg jednak nie ucierpiał), fascynację skuterami Lambretta oraz starym Fiatem Multipla, który dochodził swoich dni na parkingu pod szkołą.
Piotr Wielgus
Redaktor Naczelny "Menadżera Floty"
Dziennikarz, bloger. Entuzjasta elektromobilności i wielki fan hot hatchy. Lubi spotkania z ludźmi, od których może się czegoś nauczyć.

Prelegenci

Maciej Martowicz
Menadżer z ponad 25 letnim doświadczeniem
Menadżer z ponad 25 letnim doświadczeniem w pracy w działach sprzedaży i marketingu dla wielu znanych marek i firm międzynarodowych jak i dla polskich firm prywatnych. Pomaga rozkręcić firmy, doradza zarządom, szkoli menadżerów i pomaga im stać się liderami, uczy unikalnych umiejętności handlowców, organizuje działy marketingu. Pracował m.in. dla Pepsico Poland, Toyota Center, T-Mobile, TVN Player.
Wojciech Drzewiecki
Prezes Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR
Od początku lat 90-tych pracował najpierw w firmie Nissan Poland, a później Ford Polska gdzie byłodpowiedzialny m.in za planowanie sprzedaży oraz dystrybucji aut. Równolegle rozwijał działalność analityczną tworząc Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR. Jest autorem wielu artykułów i opracowań dotyczących rynku. Odpowiada też za rozwój kolejnych produktów w firmie, obejmujących nie tylko comiesięczne raporty i analizy wydawane w formie papierowej i elektronicznej, ale także za opracowanie projektów aplikacji ułatwiających analizę rynku.

Organizator

Organizator

Partnerzy

Patron medialny
https://businessjournal.pl/
Patron medialny
http://pressauto.pl/
Patron medialny
https://www.samar.pl/

Lokalizacja

WARSZAWA CONFERENCE
ul. Jutrzenki 137
02-231 Warszawa