Zmiany organizacyjne w Mercedes-Benz Polska

Z dniem 3 stycznia tego roku Tomasz Mucha objął stanowisko menedżera ds. komunikacji korporacyjnej i produktowej w Mercedes-Benz Polska dla samochodów osobowych.

Tomasz Mucha jest związany z branżą motoryzacyjną od 2004 roku. Początkowo był kierownikiem strefy w Citroen Polska oraz pełnił funkcję m.in. managera ds. szkoleń handlowych dla marek Citroen, Peugeot oraz DS Automobiles. Następnie pracował jako PR Manager i rzecznik prasowy tych trzech marek. W czerwcu 2018 roku dołączył do Mercedes-Benz Polska Cars, obejmując prowadzenie działu komunikacji produktowej samochodów osobowych marek Mercedes-Benz, Mercedes-AMG, Mercedes-Maybach, Mercedes-EQ oraz Smart. Odpowiadał za relacje z mediami i współpracę z dziennikarzami oraz za zarządzanie kanałami mediów społecznościowych Mercedes Benz Polska. Pełnił również funkcję rzecznika prasowego.

Od 3 stycznia Tomasz Mucha objął w Mercedes-Benz Polska Cars stanowisko menedżera ds. komunikacji korporacyjnej i produktowej. W ramach nowej funkcji ma odpowiadać za wszystkie aktywności w obszarze PR-u i relacji zewnętrznych: wizerunek, produkt oraz komunikację korporacyjną. Zajmująca dotychczas to stanowisko dr Ewa Łabno-Falęcka kontynuuje swoją ścieżkę zawodową poza strukturami Mercedes-Benz Polska.

Tomasz Mucha jest absolwentem filologii romańskiej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie oraz finansów i bankowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Lubi aktywne formy wypoczynku, amatorsko zajmuje się fotografią, jest pasjonatem podróżowania, architektury oraz motoryzacji.

(TSz) Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *