Rusza nowa odsłona programu flotowego Toyoty

Wzmocniona oferta, powrót dostępności samochodów, atrakcyjne formy finansowania oraz gwarancja warunków i realizacji dostaw – to główne zalety odświeżonego programu flotowego Toyoty w naszym kraju.

W tym roku Toyota jest liderem rynku flotowego, w którym ma 16,6 proc. udziału. Od stycznia do lipca przedsiębiorstwa zarejestrowały 38 174 aut japońskiej marki. To wzrost o 18 proc. w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym i blisko 16 tys. egzemplarzy więcej niż konkurent, który zajął w zestawieniu drugie miejsce.

Jak zapewnia polski importer aut tej marki, Toyota współpracuje z firmami na zasadach partnerskich, dostosowując warunki zakupu lub finansowania auta do rodzaju działalności. W związku z pełną dostępnością swojej gamy modelowej, firma może zaproponować przedsiębiorstwom jeszcze bardziej konkurencyjne oraz elastyczne warunki, a także gwarantować terminy dostaw.

W nowej strategii dla firm importer wzmocnił ofertę dla najważniejszych modeli flotowych, w tym samochodów z napędami hybrydowymi, które – jak podkreślają przedstawiciele firmy – wyróżniają się niskimi kosztami eksploatacji. Toyota dysponuje również atrakcyjnymi planami finansowania oferowanymi przez stacje dealerskie – od kredytów przez leasing po wynajem długoterminowy. W ramach programu Kinto One dostępne są nowoczesne formy finansowania nowych samochodów bez konieczności ich kupowania.

Program wynajmu długoterminowego umożliwia Toyocie zagwarantowanie stałych miesięcznych kosztów użytkowania, które zawierają pełną opiekę własną, w tym ubezpieczenie, wymiany opon oraz przeglądy serwisowe. Ten atrakcyjny produkt dostępny jest zarówno dla firm dużych jak i małych. Z tej formy finansowania można skorzystać, planując zakup już trzech samochodów. Co więcej program dostępny jest już na trzecie auto zamawiane w ciągu trzech ostatnich lat.

Dzięki zaufaniu naszych klientów, którzy chcą mieć w swoich flotach nowoczesne, oszczędne i niskoemisyjne samochody, jesteśmy liderem w Polsce. Bardzo uważnie analizujemy rynek i dokładamy wszelkich starań, by zaproponować naszym partnerom jak najlepsze rozwiązania. Błyskawicznie odpowiadamy na potrzeby klientów, dlatego wprowadzamy nową odsłonę programu. Pełna dostępność aut, szybka realizacja zamówień oraz gwarancja warunków to jego najważniejsze założenia” – zapewnia Mirosław Sochacki, Corporate Sales Senior Manager w Toyota Central Europe.

Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *