Tjekvik wprowadza nowe rozwiązanie samoobsługowe

Tjekvik, czyli wiodący producent inteligentnych technologii samoobsługowych dla działów obsługi posprzedażnej, wprowadził nowe zewnętrzne urządzenie umożliwiające pozostawianie i odbiór kluczyków przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dzięki konstrukcji gwarantującej bezpieczeństwo i odporność na warunki atmosferyczne, zewnętrzne stanowisko samoobsługowe zapewnia dealerom i ich klientom elastyczność i wygodę.

Zewnętrzne stanowisko samoobsługowe Tjekvik umożliwia pomoc tym klientom, którzy mają trudności z dostarczeniem lub odbiorem swoich pojazdów w godzinach pracy salonu. Dzięki tym stanowiskom, dealerzy mogą także obsługiwać niezaplanowane wizyty poza godzinami pracy oraz reagować na nieoczekiwane sytuacje związane z odbiorem pojazdów.

Elastyczność działania nowego stanowiska zewnętrznego Tjekvik oznacza, że dealerzy mogą obsługiwać klientów, którzy chcą dostarczyć lub odebrać pojazdy w miejscach oddalonych od punktu obsługi, takich jak lotniska, dworce kolejowe i centra handlowe.

Nowe zewnętrzne urządzenie Tjekvik wykorzystuje to samo oprogramowanie co istniejące wewnętrzne systemy tej firmy. Klienci mogą dokonać zgłoszenia swoich pojazdów online z domu, korzystając z zoptymalizowanego pod kątem urządzeń mobilnych oprogramowania dostarczonego przez Tjekvik, np. aby potwierdzić szczegóły umówionych wizyt czy dostarczyć dodatkowe informacje. Po przybyciu na stanowisko zewnętrzne klienci mogą potwierdzić lub zaktualizować te szczegóły za pomocą ekranu dotykowego, zaznaczyć lokalizację swojego pojazdu i umieścić klucze w bezpiecznych, dedykowanych schowkach. Klienci mogą również przeprowadzić pełen proces pozostawienia pojazdu lub skorzystać z opcji jego pozostawienia bez wcześniejszego umówienia.

Wodoodporna konstrukcja Tjekvik Outdoor oferuje wyjątkową trwałość i użyteczność niezależnie od warunków atmosferycznych, gdyż wytrzymałe zadaszenie chroni urządzenie przed deszczem, śniegiem i skutkami działania słońca. Wentylator załączany automatycznie w zależności od temperatury chłodzi system w czasie upałów, podczas gdy automatyczny grzejnik zapewnia, że stanowisko nadal działa efektywnie w chłodniejszych dni. 15-calowy ekran dotykowy o wysokiej rozdzielczości zapewnia czytelność oraz intuicyjną obsługę, a wbudowane oświetlenie LED – dobrą widoczność po zmroku.

Zważywszy na to, że wiele stanowisk zewnętrznych Tjekvik będzie umieszczanych w łatwo dostępnych miejscach, możliwość zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa była kluczowym wymogiem podczas procesu projektowania. Dziesięć schowków na kluczyki wykonanych jest z wzmocnionej stali, z ukrytym certyfikowanym mechanizmem zamykającym w każdym z nich. Czujnik alarmowy oraz detektor drgań wysyłają alert w przypadku naruszenia bezpieczeństwa, choć liczne testy oprogramowania i sprzętu wskazują, że stanowisko będzie odporne na takie ataki.

Pozwalając klientom na pozostawienie swoich pojazdów w bardziej dogodnej dla nich porze i miejscu, dealerzy mogą zminimalizować kolejki i sprawić by doradcy pracujący w obsłudze klienta mieli większe możliwości udzielania dodatkowego wsparcia tym klientom, którzy tego potrzebują. Stanowisko zewnętrzne posiada łączność LAN i jest w pełni zintegrowane z preferowanym systemem zarządzania (DMS).

Nowy produkt samoobsługowy Tjekvik Outdoor jest obecnie wprowadzany na światowe rynki.

Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *