Grupa Atlas Ward, wykonawca obiektów przemysłowych i logistycznych, ogłosiła zakup 129 samochodów od hiszpańskich marek Seat i Cupra, realizowany przez autoryzowanego dealera Motorpol Wrocław. Transakcja, wspierana przez Volkswagen Financial Services, obejmuje dostarczenie 60 pojazdów marki Seat oraz 69 samochodów Cupra. Wśród nich znalazły się modele takie jak: Formentor, Leon i Ibiza. Nowe pojazdy zasilą flotę firm Atlas Ward oraz Inplag – zajmującej się m.in. instalacjami elektrycznymi, sanitarnymi i fotowoltaicznymi.
Kluczowymi kryteriami, które przeważyły na korzyść hiszpańskiego producenta były m.in. kompleksowa oferta produktowa marek Seat i Cupra, design samochodów i bogate wyposażenie dostępne w standardzie. Przedstawiciele Grupy Atlas Ward docenili również 5-letni okres gwarancji oraz możliwość przetestowania samochodów przed ich zakupem.
Grupa Atlas Ward zdecydowała się na współpracę z Volkswagen Financial Services (firmą nr 1 w finansowaniu aut osobowych), doceniając elastyczność oferowanych warunków umowy, dostosowanych precyzyjnie do indywidualnych potrzeb klienta. Ponadto VWFS zapewnia dostęp do bogatej sieci serwisowej, co stanowi dodatkowy atut dla flot.
– To potwierdzenie, że marki Seat i Cupra realnie tworzą komplementarną ofertę, co pozwala na skuteczną obsługę różnych segmentów rynku flotowego. Docenienie jakości, niezawodności a przede wszystkim oryginalności i designu naszych modeli na pewno dopełni wizerunek firmy Atlas Ward. Wierzymy, że Seat i Cupra spełnią oczekiwania i potrzeby użytkowników, oferując im wyjątkowe doświadczenia z jazdy – mówi Daria Zielaskiewicz, dyrektorka marek Seat i Cupra.
– To dla nas duże wyróżnienie, że Grupa Atlas Ward skorzystała ze wsparcia Volkswagen Financial Services w transformacji swojej floty. Cieszymy się, że nasz partner wybrał umowę w ramach Full Service Leasingu, która zakłada pełne serwisowanie ASO, obsługę oponiarską, assistance oraz zarządzanie szkodami. Jako Volkswagen Financial Services zbudowaliśmy swoją pozycję na rynku zarządzania flotą w Polsce, opierając się na kompleksowości usług oraz edukacji. Od lat szkolimy nie tylko rynek flotowy, ale i dealerów samochodowych. Chcemy i dążymy do tego, aby nasi klienci widzieli w nas konsultantów i doradców w całym złożonym procesie pozyskiwania samochodu – tłumaczy Maciej Zwiewka, dyrektor Departamentu Sprzedaży Flotowej w Volkswagen Financial Services.
Źródło: Informacja prasowa