Inchcape Polska zwiększył poziom satysfakcji klientów i efektywność aftersales dzięki Tjekvik

Inchcape Polska kontynuuje 12-miesięczny okres użytkowania innowacyjnego, samoobsługowego rozwiązania dla posprzedaży firmy Tjekvik, która jest obecnie największym światowym dostawcą dla grup dealerskich i producentów.

System jest dostępny dla klientów marek BMW, Mini oraz BMW Motorrad w salonach w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu. „Jako największy dealer w Polsce, dążymy do tego, aby wyznaczać nowe trendy i nieustannie wychodzić na przeciw oczekiwaniom klientów” – powiedział Witold Wcisło, President of the Management Board Inchcape Polska. „Dzięki zaimplementowaniu innowacyjnego rozwiązania marki Tjekvik znacząco zwiększyliśmy dostępność naszych produktów i usług tworząc dodatkowe, bezpieczne cyfrowe kanały komunikacyjne oraz sprzedażowe”– dodał.

Od maja br. szefem marki Tjekvik w Polsce jest Yoshua Ono. Pochodzący z Japonii nowy członek międzynarodowego zespołu Tjekvik ukończył studia w Polsce. Od ponad 8 lat obserwuje rozwój branży motoryzacyjnej, a swoje doświadczenie zdobywał zarówno w Polsce, jak i we Francji oraz w Czechach, wspierając kluczowe projekty marek Nissan oraz Skoda.

Jestem przekonany, że podobnie jak w przeszłości rozpowszechnił się model finansowania pojazdów, branżę czeka nieunikniona cyfrowa transformacja w związku z elektryfikacją oraz zmianami oczekiwań klientów. Tjekvik wspiera dealerów w dopasowywaniu się do trendu zmieniających się potrzeb klientów w obszarze obsługi posprzedażnej. Cyfryzacja procesów to przyszłość, gwarantująca elastyczną, prostą oraz szybką obsługę klienta” – tłumaczy Yoshua Ono.

Po ponad roku zauważyliśmy, że klienci coraz częściej doceniają czas, komfort oraz bezpieczeństwo transakcji. Kluczową przewagą rozwiązania Tjekvik jest jego intuicyjność, co powoduje, że praktycznie każdy może skorzystać z oszczędności czasu poświęconego dotychczas na dostarczanie pojazdów do serwisów. Cieszymy się, że Tjekvik podzielił się z nami międzynarodowym know-how i nieustannie wspiera nasze projekty, co pozwala na ciągłe doskonalenie i pełne wykorzystanie potencjału rozwiązań”– podkreślił Witold Wcisło.

Obecnie klienci Inchcape Polska mogą korzystać dodatkowo z serwisów dzięki rejestracji online z domu lub pozostawić i odebrać klucz z samoobsługowego kiosku, oszczędzając czas.

Produkty marki Tjekvik dostarczają doskonałe rozwiązanie pozwalające na usprawnienie istniejących procesów w sieci dealerskiej. Kompletna integracja systemów DMS oraz możliwość modyfikowania dostępnych narzędzi pozwala na eliminację kolejek oraz długich godzin spędzanych przez klientów w serwisie. Rozwiązanie samo w sobie jest dodatkowym kanałem sprzedażowym, generującym dodatkowe korzyści. Średnie miesięczne przychody najlepszych dealerów przekraczają 10  000 złotych, a współczynnik odpraw w domu oraz kiosku przekracza 40%” – podsumował Yoshua Ono.

Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *