Kupując nowy samochód do swojej floty, klienci biznesowi często niepokoją się złożonością tematów związanych z planowaniem regularnych serwisów lub potencjalnymi przestojami wynikającymi ze szkód komunikacyjnych. Z pomocą przychodzi im jednak Business Service Club, program dedykowany klientom Forda. Dzięki niemu nie muszą się oni martwić o użytkowanie swoich pojazdów ani koszty potencjalnych napraw.
Business Service Club (BSC) to wyjątkowy program dostępny jedynie dla klientów Forda. Obejmuje on kompleksową obsługę posprzedażną realizowaną wyłącznie w Autoryzowanych Stacjach Obsługi marki. Dzięki temu klient ma pewność fachowych i rzetelnych napraw w każdej sytuacji. BSC obejmuje bowiem zarówno serwis mechaniczny, jak i blacharsko-lakierniczy.
Program jest oferowany przez 59 dilerów (to blisko 90% wszystkich ASO Forda) w całej Polsce, co oczywiście wpływa na optymalizację użytkowania floty w każdym miejscu w Polsce. Naprawy dokonywane są wyłącznie na bazie oryginalnych części Forda, co jest kluczową informacją dla właścicieli firm, którzy oczekują najwyższej jakości usług. Roboczogodzina jest wyceniana jednolicie w całej sieci marki, a klient może dodatkowo liczyć na rabat na części. Co ważne, Ford zapewnia monitoring procesu napraw pojazdów, aby klient miał pewność prowadzenia swojego biznesu.
Wyjątkowość programu polega jednak przede wszystkim na jego kompleksowości. Ford stworzył cztery pakiety usług, które odpowiadają na potrzeby niemal wszystkich klientów flotowych. Dopasowane do potrzeb są również ceny, które są niezwykle konkurencyjne na rynku, a ich niezmienność pozwala na optymalizację kosztów działania danego przedsiębiorcy. Wszystko to sprawia, że Ford BSC pozwala na bezstresowe użytkowanie samochodu flotowego.
– Business Service Club to wyjątkowa usługa, którą polecamy już nawet mikro i małym przedsiębiorcom, dysponującym flotą co najmniej pięciu samochodów. W atrakcyjnej cenie zyskują oni bowiem bezpieczeństwo użytkowania pojazdu, a w sytuacji korzystania z usług serwisu mogą być pewni fachowej wiedzy pracowników Forda oraz najwyższej jakości części. Wszystko to pozwala na przewidywalną optymalizację kosztów, jeśli chodzi o firmową flotę. O popularności Ford BSC niech świadczy fakt, że obecnie mamy w naszej sieci aż 85 koordynatorów programu – powiedział Karol Jelonek, kierownik działu sprzedaży flotowej Ford Polska.
Jakie programy można wybrać?
Klienci mogą korzystać z czterech dedykowanych różnym potrzebom pakietów Ford Business Service Club:
– BSC Opieka to pakiet obsługi serwisowej skierowany do klienta biznesowego serwisującego samochody w całej Polsce i posiadającego co najmniej pięć samochodów we flocie. Już w tym wariancie klient może liczyć na dedykowanego koordynatora BSC, który pomoże mu w bieżącej obsłudze floty oraz na ułatwienia w zakresie organizacji napraw, w tym zbiorczą fakturę za wszystkie wykonane czynności. Dodatkowymi bonusami są rabaty na części w serwisie mechanicznym oraz preferencyjne stawki wynajmu samochodów zastępczych.
– BSC Opieka Premium to pakiet, który jest skierowany do właściciela co najmniej 30 samochodów w swojej flocie. Ford zapewnia mu wszystkie powyższe korzyści dedykowane małym firmom, w zamian za co najmniej jeden przegląd danego samochodu w roku. W obu wymienionych programach można także otrzymać dodatkowe rabaty wynikające z okresowego programu BSC+. To dodatkowy program rabatowy na części eksploatacyjne wykorzystywane podczas przeglądów okresowych.
– BSC Twój Wybór to natomiast propozycja skierowana do najmniejszych przedsiębiorców, którzy serwisują swoje samochody lokalnie u jednego dealera. Co ważne, nawet w tym wariancie otrzymują oni dedykowanego koordynatora BSC, który może być im szczególnie przydatny. W niewielkich firmach właściciel jest często przecież jednocześnie także pracownikiem i menedżerem floty w jednej osobie.
– Ford proponuje także BSC AZNN – pakiet obsługi likwidacji szkód komunikacyjnych w Autoryzowanych Zakładach Napraw Nadwozi marki. Jest on skierowany ekskluzywnie do klientów korzystających z BSC Opieka albo BSC Opieka Premium i gwarantuje obsługę w sieci 44 punktów AZNN na jednolitych warunkach. Klient w przypadku potrzeby otrzymuje m.in. bezpłatne holowania lub bezpłatny samochód zastępczy.
Ford BSC to więc niezwykle szeroka i kompleksowa oferta, którą jednak bardzo łatwo można dopasować do potrzeb każdego klienta. Przewidywalne koszty napraw, najwyższa jakość części i usług, a także dodatkowe rabaty sprawiają, ze do programu należy coraz więcej przedsiębiorców potrzebujących bezpieczeństwa i fachowości.
Źródło: Informacja prasowa