Wzrost sprzedaży aut elektrycznych marki BMW

W pierwszym kwartale 2018 r. BMW zaliczyło ponad 38% wzrost sprzedaży samochodów elektrycznych.

BMW Group odnotował wzrost zainteresowania zelektryfikowanymi modelami. W pierwszym kwartale tego roku sprzedaż marki w tym segmencie wzrosła o 38,3%. Na całym świecie w pierwszych trzech miesiącach 2018 r. sprzedanych zostało 26 858 elektrycznych samochodów marek BMW i MINI. Celem firmy na ten rok jest sprzedanie co najmniej 140 000 zelektryfikowanych pojazdów.

Sprzedaż samochodów BMW i, BMW iPerformance oraz MINI Electric w USA wzrosła w pierwszym kwartale o 78%. Klienci zarejestrowali łącznie 5 743 pojazdów elektrycznych, co stanowi 6,8% całej sprzedaży BMW Group w USA. Podobny wynik osiągnięto w Wielkiej Brytanii i Irlandii, gdzie do klientów trafiło 4 148 zelektryfikowanych samochodów, taki wynik oznacza wzrost o 23,3%. Natomiast w Skandynawii co czwarty samochód BMW Group dostarczony w pierwszych trzech miesiącach tego roku był zelektryfikowany.

Źródło: BMW

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *