Vesna Di Tommaso została mianowana dyrektorem generalnym Castrol Europe, przejmując obowiązki Omera Dormena, który już na początku tego roku zapowiedział przejście na emeryturę. Vesna będzie pracować w Wielkiej Brytanii, podlegając Michelle Jou, dyrektor generalnej firmy Castrol.
W ciągu ostatnich 22 lat Vesna zajmowała kilka stanowisk kierowniczych w BP i Castrol. Ostatnio pełniła funkcję wiceprezesa bp ds. dostaw, Midstream i B2B w regionie Azji i Pacyfiku, z siedzibą w Australii. Wcześniej pracowała w Londynie, gdzie współpracowała z oddziałem BP Fuels Europe & South Africa. Di Tommaso ma bogate doświadczenie w zaopatrzeniu i logistyce, współpracowała także z pionem handlowym i wysyłki BP w Singapurze.
Nominacja Vesny zbiega się z wprowadzanym w Europie tzw. odświeżeniem marki Castrol, które będzie wdrażane na całym świecie do roku 2024. Ta nowa odsłona będzie także widoczna na opakowaniach produktów Castrol. Obejmie również programy partnerskie, oznakowanie zewnętrzne, marketing online i offline oraz globalne akcje sponsorskie. Odświeżenie wizerunku marki ma na celu lepsze odzwierciedlenie wyjątkowej pozycji firmy Castrol na rynku oraz możliwości, jakie dostrzega w kontekście zaspokajania zmieniających się potrzeb klientów.
Michelle Jou, dyrektor generalna Castrol, powiedziała: „Vesna wnosi bogate doświadczenie, aby poprowadzić Castrol Europe w tym ekscytującym okresie wzrostu i zmian, gdy odkrywamy nowe możliwości dla naszej podstawowej działalności w zakresie środków smarnych. Rozszerzamy ją na nowe obszary, takie jak gospodarka cieplna w centrach danych oraz dostarczamy dodatkowych korzyści klientom. Bazując na doświadczeniu w kierowaniu zespołami na stanowiskach operacyjnych, strategicznych i transformacyjnych, pasja Vesny do przewodzenia i rozwijania oraz budowania silnych ludzkich relacji, a także jej integrującego i opartego na współpracy przywództwa, przyniesie niewątpliwe korzyści dla biznesu”.
Natomiast Vesna Di Tommaso tak skomentowała swój awans: „Castrol cieszy się bezkonkurencyjną reputacją w motoryzacyjnej obsłudze posprzedażnej w całej Europie i nieustannie wprowadza innowacje w swoich produktach i usługach w okresie doniosłych zmian dla tej branży. Cieszę się, że mogę dołączyć do tak pełnego pasji zespołu, gdy w całej Europie wdrażamy naszą odświeżoną markę, co pomaga nam zarówno utrwalać kontakty z długoletnimi klientami, jak i nawiązywać je z nowymi odbiorcami, w miarę, jak dostosowują się do nowych wyzwań technologicznych i handlowych”.
Źródło: Informacja prasowa