Większa flota i rekordowa liczba wynajmów Traficar

W 2023 roku Traficar, czyli największa firma udostępniająca współdzielone samochody w Polsce, powiększyła swoją flotę niemal o 60%. Obecnie marka posiada już ponad 4 tys. pojazdów dopasowanych do różnych potrzeb swoich klientów. W ciągu ostatniego roku Traficar odnotował również wzrost liczby wynajmów dobowych o 13% w porównaniu do 2022 r., a aplikacja mobilna marki została zainstalowana na ponad milionie telefonów komórkowych. To tylko część sukcesów firmy, która jest już obecna w 28 polskich miastach.

W ubiegłym roku Traficar powiększył bazę swoich użytkowników o ponad 100% względem 2022 roku, a liczba pobrań aplikacji w samym Google Play przekroczyła 1 milion. Sukcesywne pozyskiwanie nowych użytkowników oraz otwarcie stref w kolejnych miastach przyczyniło się do powiększenia floty, która jak wynika z danych Traficara, osiągnęła już ponad 4 tys. pojazdów. Marka potroiła także m.in. liczbę dużych samochodów miejskich takich jak Renault Arkana oraz zwiększyła czterokrotnie zasób dużych pojazdów dostawczych, który na ten moment wynosi blisko 200 aut.

Za nami kolejny dobry rok, który zamykamy z wielką satysfakcją. Udało nam się zrealizować wiele ambitnych celów. Co więcej, jest to już kolejny rok z rzędu, w którym utrzymujemy rentowność biznesu. Dodatkowo odnotowaliśmy nie tylko wzrosty w liczbie użytkowników, czy też pojazdów we flocie. To, co dla nas szczególnie istotne, to wzrost liczby wynajmów dobowych względem 2022 roku o około 13%. Pokazuje to wyraźnie, że carsharing to nie tylko samochód na przejazdy po mieście, ale i rozwiązanie, które sprawdzi się również przy dłuższych podróżach – mówi Konrad Karpiński dyrektor operacyjny firmy Traficar.

Do floty Traficara trafił także bezemisyjny model Renault Megane E-Tech 100% electric. Model ten dostępny jest w ramach programu „Mistrzowie Carsharingu”, gdzie użytkownicy z oceną w autorskim systemie Safe Driving powyżej 4.0 oraz przejechanych minimum 500 kilometrach, mogą skorzystać z jedynego we flocie pojazdu klasy premium.

Samochody na kilometry Traficara zawitały w 2023 roku również do Lublina i Rzeszowa, a tym samym powiększona została liczba miast, w której działa usługa. Obecnie jest ich już 28 w całej Polsce. W ten sposób marka realizowała swój cel, jakim jest dostarczenie mieszkańcom kraju bardziej elastycznych i zrównoważonych opcji współdzielonego transportu.

W 2023 roku marka nawiązała także współprace z nowymi partnerami. Traficar znalazł się m.in. w Klubie CCC, strefie „Wszystko za żappsy” sieci sklepów Żabka oraz klubie korzyści banku Crédit Agricole. Co więcej, z sukcesem przeprowadzono pierwszą w branży integrację z aplikacją Freenow, oferującą rozwiązania mobilne takie jak: taksówki oraz hulajnogi elektryczne, a teraz także carsharing.

Marka zainicjowała również program „Traficar Ogarniam”, dzięki któremu użytkownicy aplikacji mobilnej otrzymują zniżki na kolejne przejazdy w zamian za serwisowanie pojazdów, polegające na sprzątaniu, tankowaniu lub przeparkowaniu w dedykowane strefy. W pół roku po uruchomieniu programu dołączyło do niego już ponad 40 tys. osób.

W poprzednim roku Traficar wystartował ze swoją kampanią „Ty kierujesz, my ogarniamy resztę”, która zbiegła się w czasie z odświeżeniem brandingu oraz logotypu. Poprzez działania reklamowe marka koncentrowała się na potrzebach klientów, podkreślając swoją rolę w tworzeniu mobilności, w której to użytkownik jest na pierwszym miejscu. Całość została opatrzona humorystycznym spotem reklamowym dostępnym na kanale YouTube marki.

(TSz) Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *