Škoda po raz 30. głównym sponsorem Mistrzostw Świata w Hokeju na Lodzie

Škoda Auto nieprzerwanie od trzech dekad jest głównym sponsorem Mistrzostw Świata w Hokeju na Lodzie IIHF. W 2017 roku zaangażowanie marki zostało uznane za światowy rekord Guinnessa, jako najdłuższy główny sponsoring w historii sportowych mistrzostw świata.

W tym roku turniej odbędzie się w fińskich miastach Helsinki oraz Tampere i potrwa od 13 do 29 maja. Škoda udostępnia organizatorom flotę 45 pojazdów, w tym całkowicie elektryczne modele Enyaq Coupe RS iV, Enyaq iV oraz Superb iV i Kodiaq.

Hokej na lodzie jest jednym z najpopularniejszych sportów nie tylko w ojczyźnie Škody, ale także w krajach bałtyckich i Skandynawii, gdzie firma również odnosi duże sukcesy i posiada sporą bazę klientów. Sport i nasza marka idealnie do siebie pasują, dlatego cieszę się, że jako partner sponsorski wspieramy mistrzostwa świata w hokeju, najważniejsze międzynarodowe wydarzenie w tej dyscyplinie – i robimy to od trzech dekad. Z tej wyjątkowej okazji udostępniamy organizatorom najnowocześniejszą flotę pojazdów. Wszystkim zawodnikom życzymy sukcesów i oczywiście trzymamy kciuki, szczególnie za reprezentację Czech – mówi Martin Jahn, członek zarządu Škoda Auto ds. sprzedaży i marketingu.

Trzydziestoletnie partnerstwo między Škoda Auto a mistrzostwami świata jest tak długie i silne, że marka stała się niemal synonimem hokeja na lodzie. Škoda zawsze była dla nas niezawodnym partnerem, dzielącym nie tylko te same wartości, ale także pasję do gry. Myślę, że niewielu fanów hokeja mogłoby wyobrazić sobie lodowisko bez tradycyjnego logo w centrum lub samochodów Škoda na arenie, a także na drogach miasta, które jest gospodarzem mistrzostw – dodaje Luc Tardif, prezes IIHF.

Škoda Autopo raz pierwszy wsparła mistrzostwa świata w hokeju na lodzie IIHF w 1992 roku, początkowo jako partner mobilności. W następnym roku producent został oficjalnym głównym sponsorem turnieju – i jest nim do dziś. Zaangażowanie Škody zostało docenione w 2017 roku, kiedy marce przyznano rekord Guinnessa za najdłuższy główny sponsoring w historii sportowych mistrzostw świata.

Zgodnie z wieloletnią tradycją logo Škody pojawi się w środkowym kręgu podczas meczów, a także na tablicach obwodowych i w innych miejscach na arenach. Škoda Auto będzie również silnie obecna na ulicach miast-gospodarzy – jako oficjalny partner mobilności turnieju, producent samochodów ponownie zapewnia organizatorom flotę pojazdów. Aż 45 egzemplarzy, z których jedną trzecią będzie stanowić model Enyaq Coupe RS iV, będzie odpowiadać za transport pomiędzy obiektami. Odwiedzający wydarzenie mogą również zobaczyć całkowicie elektryczny model w dwóch strefach kibica w Tampere i Helsinkach. Na drogach pojawią się również pojazdy serii Enyaq iV, Superb iV oraz Kodiaq. Wszystkie modele posiadają logo Škoda Auto – oficjalnego głównego sponsora – oraz Mistrzostw Świata w Hokeju na Lodzie 2022.

Škoda Auto ponownie jest także wyłącznym partnerem aplikacji 2022 IIHF App, która oferuje fanom hokeja bieżace informacje i interesujące statystyki. Dzięki alertom o bramkach, kibice nie przegapią gola i będą mogli śledzić akcję prawie w czasie rzeczywistym. Aplikacja przygotowana w kilku językach, dostępna na Androida i iOS, pozwala kibicom przewidywać wyniki gier i dzielić się typami wyników ze znajomymi.

Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *