Seat – marka stworzona dla flot?

Marka Seat posiada ciekawą ofertę dla przedsiębiorców stawiających na rozwijanie swojego biznesu. Hiszpańska firma to nie tylko samochody, ale również kompleksowe i skuteczne rozwiązania ułatwiające ich eksploatację. Oferta dla firm Seat for Business i pakiet Full Service Leasing są właśnie stworzone z myślą o managerach flotowych.

W portfolio producenta z Martorell znajdują się samochody o nowoczesnym designie i maksymalnej efektywności, które doskonale radzą sobie z wyzwaniami stawianymi przez współczesnych kierowców. Niezależnie od tego, czy klient potrzebuje mocnego hatchbacka, przestronnego SUV-a czy luksusowego samochodu służbowego – Seat ma w swojej ofercie model odpowiadający aktualnemu zapotrzebowaniu.

– Jednym z kluczowych aspektów, na które zwracamy uwagę przy tworzeniu samochodów dla flot, jest wartość rezydualna pojazdu. Rozumiemy, że dla firm liczą się koszty, dlatego staramy się zapewnić naszym klientom większą wartość oraz niższe koszty utrzymania. Dzięki temu wybierając samochody Seata, przedsiębiorcy mogą liczyć na więcej oszczędności dla firmy – mówi Marcin Rzepczyński, dyrektor sprzedaży Seata.

Modele, które znajdują się w ofercie skierowanej dla flot biznesowych zostały docenione przez ekspertów i otrzymały prestiżowe nagrody branżowe. Dobrym przykładem jest model Leon, który zdobył nagrodę Fleet Award w 2016 roku w Hiszpanii i uzyskał tytuł Best Station Wagon of the Year w tym samym roku w Turcji. Seat Ateca otrzymał wyróżnienie Fleet News Award w 2017 roku oraz tytuł Najlepszego Samochodu w Europie w 2017 roku, a model Arona był zdobywcą nagrody Red Dot Design Award 2017 i został uznany za najlepszy crossover przez magazyny Auto Moto, Auto Świat i Motor.

Natomiast Service Leasing to kompleksowe i skrojone na miarę wsparcie w zarządzaniu kosztami, ubezpieczeniem, naprawami serwisowymi i eksploatacją opon. Dzięki tej usłudze, managerowie mają możliwość w pełni skoncentrować się na strategicznym prowadzeniu swojego biznesu, pozostawiając pozostałe aspekty trosce producenta.

(red) Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *