Astara przedstawiła plany marki Nissan w Polsce

Firma Astara, specjalizującą się w dystrybucji i usługach w zakresie mobilności, od września oficjalny dystrybutor samochodów marki Nissan w Polsce, ogłosiła swoje cele na 2024 rok – zarówno w zakresie planowanej wielkości sprzedaży, jak i głównych założeń prowadzenia działalności japońskiej marki w naszym kraju. Przypomnijmy, że w ubiegłym roku Astara przejęła także dystrybucję aut marki Mitsubishi na terenie Polski.

Podczas spotkania z mediami w Warszawie Piotr Laube, dyrektor zarządzający Nissana w Polsce, zapowiedział, że priorytetem dla japońskiej marki na przyszły rok jest osiągnięcie poziomu minimum 2 proc. udziału w rynku sprzedaży nowych samochodów w Polsce. – Rozpoczęliśmy nowy rozdział w działalności marki Nissan w Polsce. Mamy odnowioną gamę – którą notabene za chwilę czekają kolejne modyfikacje – zmotywowany zespół i szerokie grono zadowolonych klientów. Wierzę, że to bardzo dobre podstawy, by wzmocnić obecność Nissana na naszym rynku, a dodatkowym atutem jest wdrażana obecnie platforma cyfrowa Astary, której założeniem jest towarzyszenie klientom na każdym etapie ewolucji ich potrzeb w zakresie mobilności – zaznaczył Piotr Laube.

Astara, od września nowy dystrybutor nowych pojazdów, części i usług marki Nissan w Polsce, jest firmą bardzo dynamicznie się rozwijającą – obecnie reprezentuje już 34 marki w 19 krajach na 3 kontynentach. Zgodnie ze swoją globalną strategią rozwoju dąży do prowadzenia działalności w 25 krajach do 2025 r. Nissan w Polsce dołączył do regionalnej jednostki Astara Western Europe, obejmującej także Niemcy, Belgię, Holandię, Luksemburg, Czechy i Słowację. Warto dodać, że jeszcze w ubiegłym roku Nissan wybrał Astarę na importera swoich aut na rynkach w Austrii i Szwajcarii.

(red) Źródło: IBRM Samar

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *