SsangYong rozbudowuje sieć dilerską w Polsce

Rośnie liczba autoryzowanych salonów sprzedaży i stacji serwisowych SsangYong’a w Polsce. Jeszcze do końca tego roku otwarty zostanie kolejny, dwudziesty punkt dilerski marki.

W Polsce, za dystrybucję koreańskiej marki, od początku tego roku odpowiada nowa spółka importerska – SsangYong Auto Polska. – Podstawowym elementem budowania zaufania klientów do marki jest jej stabilna reprezentacja i silna sieć dilerska, stąd intensywnie pracujemy nad rozwojem sieci – tłumaczy Mariusz Jakimiuk, dyrektor zarządzający SsangYong Auto Polska.

Do końca bieżącego roku klienci będą mieli do dyspozycji 20 punktów sprzedażowo-serwisowych i kolejnych 8 punktów serwisowych.

W przededniu europejskiej premiery pierwszego swojego elektrycznego samochodu najstarszy południowokoreański producent samochodów zaprezentował szkice modelu X200, zwiastującego nową filozofię projektową marki. Pod nazwą kodową X200, projekt inspirowany pierwszym modelem Korando, odkrywa nadchodzące zmiany we wzornictwie i przyszłej gamie modelowej, zgodnie z nową maksymą firmy „Powered by Toughness” (Napędzany wytrzymałością).

Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *