Sixt DriveSmart by BP, czyli efekt współpracy Sixt i BP

Sixt DriveSmart by BP to nowy, opracowany wspólnie przez Sixt Rent a Car oraz BP program najmu samochodów. Łączy on mobilność i możliwość posiadania nowego pojazdu z brakiem obciążeń związanych z byciem właścicielem auta. Szczegóły nowego programu przedstawiono podczas konferencji prasowej zorganizowanej w fabryce FCA w Tychach.

Program Sixt DriveSmart by BP oferuje miesięczne raty (np. 750 zł w przypadku Fiata 500), które nie wymagają ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów związanych z użytkowaniem samochodu. Klient ma więc zagwarantowany pełny pakiet ubezpieczenia z assistance, opiekę serwisową i opony zimowe. – Sixt DriveSmart by BP to zupełnie nowy rozdział w historii marki. Do tej pory Sixt Rent a Car był znany głównie jako wypożyczalnia aut z ofertą ukierunkowaną na klienta biznesowego. Teraz wprowadzamy usługę głownie dla klienta indywidualnego, czyli przysłowiowego Kowalskiego, który poszukuje nowego auta dla siebie. Wchodzimy w kategorię, która potocznie zwana jest auto abonamentem. Istotą tej usługi jest brak wpłaty wstępnej oraz niska opłata miesięczna. Jej wysokość kalkulowana jest w oparciu o utraconą w czasie użytkowania wartość pojazdu – tłumaczy Andrzej Olesch, dyrektor handlowy Sixt Poland.

Partnerstwo z BP oznacza, że w ofercie znalazły się także karty paliwowe, dzięki którym użytkownik płaci mniej za paliwo i uzyskuje wiele innych korzyści. – Z uwagą śledzimy trendy i dostosowujemy do nich swoją ofertę. Z naszej analizy wynika, że rośnie zapotrzebowanie właśnie na taką ofertę. Propozycja wspólnego projektu z firmą Sixt Rent a Car przyszła więc w odpowiednim czasie – mówi Małgorzata Bogacz, dyrektor marketingu BP Europa SE, oddział w Polsce.

Oferta Sixtdrivesmart dostępna jest w całej Polsce. Na prawie 550 stacjach BP można dowiedzieć się więcej o programie, a wynajmujący mogą otrzymać kartę paliwową BP, która umożliwia bezgotówkowy zakup paliwa na stacjach tej sieci w specjalnej cenie oraz skorzystanie z wielu promocji.

W ofercie programu znajdują się bogato wyposażone samochody wielu marek praktycznie z każdego segmentu, począwszy od aut miejskich, a na SUV-ach kończąc. Okres najmu waha się od 6 do 24 miesięcy. Jak podkreślono na konferencji prasowej – na bohatera kampanii wybrano Fiata 500 ze względu na przystępną cenę, nowoczesny wygląd, bliskość fabryki Fiata oraz niską cenę wynajmu. Przy okazji zaproszeni dziennikarze mieli okazję zwiedzić linię produkcyjną tego modelu.

– Projekt współtworzony z wypożyczalnią samochodów Sixt oraz firmą BP jest spójny z obecnymi trendami rynkowymi i daje możliwości wypożyczenia samochodów w łatwy sposób. Cieszymy się, że FCA Poland może być częścią tego przedsięwzięcia i że nasze designerskie Fiaty 500 będą obecne na stacjach paliw BP. Wierzymy, że to dopiero początek współpracy i że będziemy ją kontynuować w najbliższym czasie – powiedział Bartłomiej Brzozowski, fleet manager w FCA Poland.

Sama procedura wynajmu samochodu jest bardzo prosta. Wystarczy wejść na stronę www.sixtdrivesmart.pl, wybrać auto, określić okres umowy i prognozowany limit przebiegu oraz wypełnić prosty wniosek służący ocenie wiarygodności finansowej. Rozpatrzenie wniosku trwa zwykle kilka dni, a samochód można odebrać w określonym terminie w wybranym punkcie Sixt Rent a Car.