Pierwsze sukcesy modelu ŠKODA Kamiq

W Europie sprzedaż samochodów marki ŠKODA w lipcu 2018 r. wzrosła o 15,7%, w Rosji odnotowano wzrost o 24,7%, w Chinach o 13,7% a w Indiach o 12,7%, w porównaniu z tym samym okresem w poprzednim roku.

W lipcu ŠKODA dostarczyła 99 700 pojazdów do klientów na całym świecie, tym samym poprawiając wynik z poprzedniego roku o 14,6%. Do sukcesu marki przyczyniła się bardzo dobra sprzedaż flagowego modelu OCTAVIA oraz cieszące się coraz większym uznaniem kierowców SUV-y Kodiaq i Karoq. Z doskonałym przyjęciem spotkał się nowy model SUV-a Kamiq, który zyskał popularność zaraz po wejściu na najbardziej dochodowy chiński rynek. W ciągu pierwszego miesiąca model został dostarczony do klientów w liczbie 2 200 egzemplarzy.

ŠKODA umocniła swoją pozycję na chińskim rynku, na którym w lipcu sprzedano 25 100 modeli, czyli o 13,9% więcej niż w 2017 r. W Izraelu dostawy przekroczyły zeszłoroczną liczbę o 6,5% i wyniosły 2 100 dostarczonych samochodów, czyli o 1 900 więcej niż rok temu. Znaczny wzrost odnotowano także na rynku indyjskim, gdzie dostarczono 1400 samochodów do klientów, czyli o 12,7% więcej w porównaniu do lipca poprzedniego roku.

Źródło: ŠKODA

Wideo

III Międzynarodowe Targi EkoFlota: Innowacje, Ekologia, Mobilność – podsumowanie
The best of Poznań Motor Show 2018
[Genewa Motors Show 2018] Nissan IMx KURO i Nissan LEAF
The best of Geneva International Motor Show 2018
  •  image
  •  image
  •  image
  •  image
[Pierwsza jazda] Test Infiniti Q30
[Fotorelacja] Motor Show 2016

Aktualności