50 lat współpracy firm Citroën i Total

Marka Citroën oraz firma Total świętują 50. rocznicę podjęcia współpracy partnerskiej.

Historia partnerskiej współpracy, łączącej firmy Total i Citroën, rozpoczęła się w 1968 r. Źródłem jej trwałego sukcesu jest jedyne w swoim rodzaju połączenie pasji do sportów samochodowych oraz stale poszukującej, innowacyjnej postawy.

Od chwili rozpoczęcia współpracy, firma Total wspiera rozwój przemysłowy Citroëna na pięciu kontynentach, dostarczając w szerokim asortymencie środki smarne do samochodów.

W kolejnych latach obydwie grupy wspólnie opracowywały oleje optymalnie dostosowane do silników Citroëna, dążąc do tego, by zapewnić im coraz niższe zużycie paliwa i coraz wyższy poziom poszanowania środowiska.

Źródło: Citroën

Wideo

III Międzynarodowe Targi EkoFlota: Innowacje, Ekologia, Mobilność – podsumowanie
The best of Poznań Motor Show 2018
[Genewa Motors Show 2018] Nissan IMx KURO i Nissan LEAF
The best of Geneva International Motor Show 2018
  •  image
  •  image
  •  image
  •  image
[Pierwsza jazda] Test Infiniti Q30
[Fotorelacja] Motor Show 2016

Aktualności