fbpx
Skip to content
Menadżer Floty – Biznes Motoryzacja Technologie

Menadżer Floty – Biznes Motoryzacja Technologie

Biznes Motoryzacja Technologie
wtorek, 02 marca, 2021
Menadżer Floty – Biznes Motoryzacja Technologie
  • Aktualności
  • Artykuły
    • Zarządzanie
      • Monitoring pojadów
      • Leasing i finanse
      • Serwisowanie pojazdów
      • Systemy dla flot
    • Biznes
    • Rynek
    • Ekologia
    • Prawo i podatki
    • Technologia
    • Bezpieczeństwo
    • Wszystkie
  • Testy aut
  • Akademia Menadżera Floty
    • E-AKADEMIA
    • Kongres Motoryzacja Przyszłości
    • Samochód dostawczy w firmie
    • Hybryda, to się opłaca
    • Camp Napędy Alternatywne
    • FORD FOCUS ROADSHOW
    • Szkolenia Biznesowe dla marki VW
    • Nissan LEAF Roadshow
    • Camp 4×4
  • Targi EkoFlota

  • Magazyn
    • W magazynie
    • Aplikacja
    • Prenumerata
  • O nas
  • Kontakt

99rent z nowym logo i nową strategią rozwoju

99rent – jedna z czołowych firm specjalizująca się w branży wynajmu samochodów, odświeża swój wizerunek i wprowadza nową identyfikację wizualną. „Zmiana logo jest ukoronowaniem procesów, jakie zaszły w firmie w ostatnich miesiącach, a także są zapowiedzią strategii na najbliższe lata” – tłumaczą przedstawiciele firmy.

Czas rozwoju, czas zmian

Zwiększenie liczy oddziałów z 18 do 40, wzrost floty do 1500 samochodów, zatrudnienie nowych pracowników, uproszczenie formalności oraz skrócenie czasu wydawania aut do nawet 5 minut, to tylko kilka aspektów, składających się na przemianę marki. Wraz z nimi przekształceniu uległ skład zarządu firmy.

– „To naturalne przejście z fazy założycielskiej do dojrzałej. Pierwotny Zarząd spełnił swoje zadanie – stworzył silną i konkurencyjną firmę, którą przez wiele lat dobrze prowadził. Teraz nadszedł czas na kolejny etap – zmierzenie się z nowymi wyzwaniami oraz rozwinięcie działalności w oparciu o nowoczesne technologie” – powiedział Michał Łotoszyński, Prezes Zarządu 99rent.

Nowa wizja 99rent zakłada szukanie szans na rozwój firmy w segmencie B2B. Dlatego też zwiększył się zespół handlowy, zapewniając każdemu klientowi korporacyjnemu personalizowaną obsługę oraz poszerzony został zakres oferty, inwestując w usługę car sharingu dla firm, umożliwiając elastyczne modelowanie floty, a także regularnie dostosowując oferowane produkty do zapotrzebowania rynkowego.

Przedsmakiem nowego 99rent jest pilotażowy program Electric Car Sharing dla firm:

– „Z jednym z naszych klientów rozpoczęliśmy projekt mający na celu przetestowanie, jak samochody elektryczne sprawdzą się w codziennym użytkowaniu przez firmę. Wyniki będą bardzo miarodajne, gdyż test potrwa aż 4 miesiące, a samochody będą wyposażone w specjalne stworzoną przez nas aplikację, która dostarczy dokładne informacje o eksploatowaniu aut czy stylu jazdy kierowców – komentuje Klaudiusz Piwowarski, Dyrektor Operacyjny w 99rent. – „Jeśli projekt okaże się sukcesem, bardzo możliwe, że niedługo Klienci 99rent będą mogli wypożyczać auta elektryczne” – dodaje.

Nowe logo – prostota i dostępność

Zmiana logo jest uwieńczeniem kompleksowego rebrandingu firmy, efektem ostatnich, zakrojonych na szeroką skalę inwestycji. Nowe logo funkcjonuje od 1 września 2017 r. Według filozofii firmy prosta konstrukcja symbolizuje przejrzystość w kontaktach z klientami, partnerami i pracownikami, dostępność oraz szybkość usługi. Kolor czerwony kojarzy się z siłą, dynamiką, energią i nowoczesnością, natomiast konstrukcja liczby 99 przywodzi na myśl znak nieskończoności, szczęścia. 99 utożsamia także symbol nieskończoności.

Źródło: 99rent
oprac. MF/jab

Zobacz wpisy

Previous Previous post: LeasePlan przyłącza się do projektu EV100
Next Next post: Miasto Poznań zamówiło najnowsze Solarisy
Bezpłatne kursy online Menadżera Floty
ZAREJESTRUJ SIĘ TERAZ
MAGAZYN MF
I - II 2021
ZOBACZ E-BOOK
ZOBACZ WSZYSTKIE NUMERY
WKRÓTCE
WARSZAWA

Śledź nas na

Facebook
Twitter
LinkedIn
Instagram

Zapisz się do newslettera

ORPA | Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych

Aktualności Paliwa Premiery

Polski elektryczny dostawczak pod koniec 2023 roku

Tomasz Szmandra 12 lutego 2021 No Comments

Cztery podmioty zakwalifikowały się do drugiego etapu przedsięwzięcia „e-Van – uniwersalny pojazd dostawczy o napędzie elektrycznym kat. N1”, realizowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju…

Śledz nas na

Facebook
Twitter
LinkedIn
Instagram

Partner serwisu

Onet logo
Menadżer Floty – Biznes Motoryzacja Technologie 2021 | © Wszystkie prawa zastrzeżone
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji