99rent – jedna z czołowych firm specjalizująca się w branży wynajmu samochodów, odświeża swój wizerunek i wprowadza nową identyfikację wizualną. „Zmiana logo jest ukoronowaniem procesów, jakie zaszły w firmie w ostatnich miesiącach, a także są zapowiedzią strategii na najbliższe lata” – tłumaczą przedstawiciele firmy.
Czas rozwoju, czas zmian
Zwiększenie liczy oddziałów z 18 do 40, wzrost floty do 1500 samochodów, zatrudnienie nowych pracowników, uproszczenie formalności oraz skrócenie czasu wydawania aut do nawet 5 minut, to tylko kilka aspektów, składających się na przemianę marki. Wraz z nimi przekształceniu uległ skład zarządu firmy.
– „To naturalne przejście z fazy założycielskiej do dojrzałej. Pierwotny Zarząd spełnił swoje zadanie – stworzył silną i konkurencyjną firmę, którą przez wiele lat dobrze prowadził. Teraz nadszedł czas na kolejny etap – zmierzenie się z nowymi wyzwaniami oraz rozwinięcie działalności w oparciu o nowoczesne technologie” – powiedział Michał Łotoszyński, Prezes Zarządu 99rent.
Nowa wizja 99rent zakłada szukanie szans na rozwój firmy w segmencie B2B. Dlatego też zwiększył się zespół handlowy, zapewniając każdemu klientowi korporacyjnemu personalizowaną obsługę oraz poszerzony został zakres oferty, inwestując w usługę car sharingu dla firm, umożliwiając elastyczne modelowanie floty, a także regularnie dostosowując oferowane produkty do zapotrzebowania rynkowego.
Przedsmakiem nowego 99rent jest pilotażowy program Electric Car Sharing dla firm:
– „Z jednym z naszych klientów rozpoczęliśmy projekt mający na celu przetestowanie, jak samochody elektryczne sprawdzą się w codziennym użytkowaniu przez firmę. Wyniki będą bardzo miarodajne, gdyż test potrwa aż 4 miesiące, a samochody będą wyposażone w specjalne stworzoną przez nas aplikację, która dostarczy dokładne informacje o eksploatowaniu aut czy stylu jazdy kierowców – komentuje Klaudiusz Piwowarski, Dyrektor Operacyjny w 99rent. – „Jeśli projekt okaże się sukcesem, bardzo możliwe, że niedługo Klienci 99rent będą mogli wypożyczać auta elektryczne” – dodaje.
Nowe logo – prostota i dostępność
Zmiana logo jest uwieńczeniem kompleksowego rebrandingu firmy, efektem ostatnich, zakrojonych na szeroką skalę inwestycji. Nowe logo funkcjonuje od 1 września 2017 r. Według filozofii firmy prosta konstrukcja symbolizuje przejrzystość w kontaktach z klientami, partnerami i pracownikami, dostępność oraz szybkość usługi. Kolor czerwony kojarzy się z siłą, dynamiką, energią i nowoczesnością, natomiast konstrukcja liczby 99 przywodzi na myśl znak nieskończoności, szczęścia. 99 utożsamia także symbol nieskończoności.
Źródło: 99rent
oprac. MF/jab