Interaktywne narzędzia Mercedes-Benz pomogą wybrać formę finansowania

Mercedes-Benz wprowadza nowe interaktywne narzędzia, które pomagają nabywcy w podjęciu decyzji o tym, czy postawić na kredyt, leasing czy wynajem krótkoterminowy.

Mercedes-Benz przygotował dla klientów trzy narzędzia, z których można korzystać za pośrednictwem internetu. Pierwszym z nich jest Product Finder, czyli wyszukiwarka produktów finansowych oferowanych przez niemiecką markę. Na podstawie odpowiedzi na kilka prostych pytań serwis podpowiada, który z produktów finansowych będzie najbardziej odpowiedni dla konkretnej osoby bądź firmy, a także obliczyć miesięczne koszty związane z zakupem lub użytkowaniem pojazdu.

Druga aplikacja to Znajdź auto dla siebie pokazująca, który z modeli Mercedes-Benz mieści się w założonym przez klienta budżecie opierając się na deklaracji na temat wysokości wpłaty wstępnej, czasu trwania umowy i limitu miesięcznej raty.

Trzecim narzędziem jest kalkulator, który pozwala zestawić ze sobą dwa produkty finansowe, np. kredyt z leasingiem albo dwie oferty leasingowe z różnymi wpłatami wstępnymi.