InterRisk wychodzi z propozycją do małych i średnich przedsiębiorstw

Samochód służbowy dla wielu użytkowników jest narzędziem niezbędnym do prowadzenia działalności gospodarczej. Niezależnie od wielkości floty pojazdów, każde auto musi być ubezpieczone. Właśnie dlatego InterRisk wprowadza dedykowany program MikroFlota.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości określa, że w Polsce działa 1,77 mln firm niefinansowanych – dane za rok 2013, określanych jako przedsiębiorstwa aktywne. Aż 99,8% z nich stanowią małe i średnie firmy. W związku z tym InterRisk przygotował specjalny program MikroFlota, oferujący konkurencyjne na rynku warunki ubezpieczenia pojazdów.

Jak mówi Anna Kręgielewska, Zastępca Dyrektora Departamentu Ubezpieczeń Komunikacyjnych w InterRisk: „dzięki naszemu ubezpieczeniu Klienci posiadający od 5 do 20 pojazdów nie muszą ubezpieczać każdego samochodu z osobna. W ramach jednej umowy mogą ubezpieczyć zbiorczo wszystkie pojazdy, co wymiernie przekłada się na obniżenie kosztów ubezpieczenia całej floty. Nie bez znaczenia dla wysokości składki jest także szkodowość klienta, czyli liczba szkód oraz wysokość wypłaconych odszkodowań”.

Program ma być skierowany do osób prywatnych, fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, jednostek organizacyjnych posiadających od 5 do 20 aut oraz rolników nie prowadzących działalności gospodarczej, użytkujących od 10 do 20 pojazdów. W ramach MikroFloty, InterRisk oferuje darmową obsługę door to door oraz bezpłatny samochód zastępczy na czas likwidacji szkody. W imieniu klienta wszystkie formalności wykonuje warsztat, który usuwa szkodę. Po naprawie auto jest zwracane wyczyszczone i umyte.

Zakres ubezpieczenia komunikacyjnego oferowanego przez InterRisk to: ubezpieczenie Autocasco, Intercasco, AutoAssistance, AutoSzyby, następstwa nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażera, ochrona prywatna oraz odpowiedzialność cywilna w ruchu zagranicznym „Zielona Karta”. Nie każdy może jednak skorzystać z tego programu. Nie mogą do niego dołączyć pojazdy będące przedmiotem wynajmu długoterminowego, użytkowane do przewozów przesyłek kurierskich i ekspresowych, eksploatowane w rajdach, wyścigach, jazdach terenowych, konkursowych oraz wykorzystywane do zarobkowego przewozu osób lub wynajmu.

Warunkiem zawarcia umowy jest ubezpieczenie co najmniej 5 pojazdów w roku ubezpieczeniowym oraz do 5 roku eksploatacji w zakresie OC i AC z wyłączeniem pojazdów rolniczych, motocykli, motorowerów i naczep. Niezależnie czy klient zdecyduje się na umowę w wariancie co najmniej 5 pojazdów w roku ubezpieczeniowym i do 5 roku eksploatacji w zakresie OC i AC, to likwidacja szkód odbywać się będzie w Sieci Partnerskiej InterRisk. Dysponuje ona 300 warsztatami w Polsce.

Źródło: InfoWire