Od początku grudnia klienci decydujący się na zakup samochodów marki Volvo mogą skorzystać z szerokiej oferty finansowania. Jest to możliwe dzięki rozpoczętej współpracy z grupą mBanku, która potrwa przez najbliższe 3 lata.
Polacy coraz częściej wybierają leasing jako formę finansowania pojazdów. Według danych Polskiego Związku Leasingu, łączna wartość sfinansowanych w ten sposób pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych o masie do 3,5 t, na koniec III kwartału 2015 r. wyniosła 13,156 mld zł. Jest to wzrost o blisko 17,5 % w odniesieniu do tego samego okresu sprzed roku. Większe zainteresowanie tą formą finansowania to efekt zeszłorocznych zmian w przepisach. Teraz możliwe jest odliczenie 50% podatku VAT od leasingu samochodów, bez względu na ich wartość.
– Leasing jest coraz częściej wykorzystywaną przez przedsiębiorców formą zakupu pojazdów. Warto pamiętać, że oprócz niewątpliwych korzyści podatkowych, jakie oferuje to rozwiązanie, leasing można uzyskać o wiele łatwiej i szybciej niż tradycyjny kredyt – mówi Cezary Raczyński, wiceprezes mLeasing.
Dzięki nawiązanej współpracy pomiędzy mLeasing i Volvo Car Poland, klienci mogą korzystać z produktów: Volvo Kredyt (kredyt standardowy), Volvo Leasing (leasing standardowy) oraz Volvo CFM – (full service leasing). Oprócz tego, od 1 stycznia 2016 r. oferta zostanie rozszerzona o Volvo Easy Lease, czyli produkt z niską ratą oraz pakietami serwisowymi, podstawowy pakiet serwisowy Volvo Care, a także serwisowy pakiet rozszerzonyVolvo Care Plus.
– Szeroki wachlarz oferowanych produktów sprawia, że każdy klient z pewnością znajdzie w pełni satysfakcjonujące go rozwiązanie, pozwalające cieszyć się na co dzień przyjemnością z użytkowania samochodów jednej z najlepszych marek na świecie – dodaje Cezary Raczyński.
mBank przygotował także odpowiednie rozwiązania w przypadku tzw. stocku dealerskiego, polegające na wykupie wierzytelności z tytułu fakturowanych przez importera samochodów. Dzięki temu grupa 25 dealerów będzie mogła powiększyć ekspozycję samochodów w salonach. Klient po załatwieniu wszystkich formalności, praktycznie od razu będzie mógł wyjechać od dealera nowym samochodem.
– Nasi klienci są bardzo wymagający, a jakość produktów finansowych staje się coraz ważniejszym czynnikiem zakupowym. Planując dalszy wzrost sprzedaży musimy poszerzać nasz portfel usług finansowych, w czym pomoże nam nasz nowy partner w tym obszarze. Wspólnie z Grupą mBank uruchomimy możliwość korzystania z nowego samochodu wraz z pakietem serwisowym w oparciu o niską, miesięczną ratę. Będzie to dla nas także cenny partner do sprzedaży flotowej – powiedział Mariusz Nycz, dyrektor sprzedaży i marketingu Volvo Car Poland.
Źródło: Volvo