Zmiany personalne w strukturach Škoda Polska

Michał Cabaj, dotychczasowy kierownik Zespołu Komunikacji i CRM Škoda został nowym dyrektorem Działu Rozwoju Sieci Dealerskiej Škoda. Nowym kierownikiem zespołu ds. Komunikacji i CRM został Łukasz Matyla, natomiast stanowisko kierownika ds. Digitalizacji objął Paweł Witek.

Zespół Škoda Polska stale się rozwija, dzięki czemu marka utrzymuje pozycję lidera w obszarze wdrażania nowoczesnych technologii i rozwiązań.

Nowo mianowany dyrektor Działu Rozwoju Sieci Dealerskiej Škody – Michał Cabaj, związany jest z marką od ośmiu lat. W trakcie swojej kariery w strukturach Škoda Polska pełnił funkcje m.in. kierownika ds. PR oraz kierownika ds. Komunikacji i CRM. Obecnie będzie miał możliwość wykorzystania swoich kompetencji oraz wieloletniego doświadczenia w branży w obszarze rozwoju sieci dealerskiej marki. Jednym z zakresów jego działania na tym stanowisku będzie zarządzanie procesem rozwoju sieci w erze coraz większej dominacji digitalizacji oraz usług online. Obie dziedziny już od kilku lat należą do priorytetów strategii Škody.

Nowym kierownikiem zespołu ds. Komunikacji i CRM został Łukasz Matyla, pełniący dotychczas funkcję kierownika ds. Digitalizacji. Do jego nowych obowiązków będzie należała koordynacja prac zespołów komunikacji oraz CRM. Łukasz Matyla będzie odpowiedzialny m.in.: za zapewnienie wykorzystania wszystkich kanałów w komunikacji, stymulowanie rozwoju i planowanie kolejnych kroków w obszarach komunikacji medialnej oraz poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, mających na celu zwiększenie skuteczności działań komunikacyjnych marki Škoda. Łukasz Matyla związany jest z firmą od pięciu lat.

Stanowisko kierownika ds. Digitalizacji objął Paweł Witek, pracujący dla marki Škoda w Polsce od pięciu lat. Przed promocją na stanowisko kierownika pełnił funkcję specjalisty ds. Komunikacji. Teraz będzie odpowiedzialny za rozbudowę i dalszy rozwój jednolitego, cyfrowego ekosystemu marki Škoda.

Zespół marketingu Škoda Polska w ostatnich latach wielokrotnie wyróżniany był nagrodami w konkursach branżowych. Przykładami wdrożonych w ostatnich latach innowacyjnych rozwiązań w obszarach digitalizacji i rozwoju usług online są m.in. projekt Wirtualnego Salonu oraz uruchomienie platformy do komfortowego zamawiania samochodów online, którą Škoda wprowadziła jako pierwsza marka motoryzacyjna w Polsce. Rozwój zespołu i wprowadzane przez niego innowacje sprawiają, że czeska marka pozycjonuje się jako lider w obszarze nowych technologii.

Michałowi, Łukaszowi oraz Pawłowi serdecznie gratuluję awansów i bardzo dziękuję za zaangażowanie, kreatywność oraz innowacyjność, a także za pielęgnowanie zasad pracy zespołowej. Dzięki tym cechom, a także ciągłemu słuchaniu potrzeb naszych klientów, możemy się rozwijać i z sukcesem wyznaczać nowe trendy i rozwiązania w obszarze marketingu i komunikacji nie tylko na rynku automotive, ale również poza nim – powiedział Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Škoda Polska.

(TSz)
Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *