Guillermo Fadda nowym dyrektorem SEAT-a ds. sprzedaży

Od 1 października Guillermo Fadda obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora SEAT-a ds. sprzedaży na Europę. Podczas 25 lat kariery w strukturach Grupy Volkswagen Fadda odpowiadał za takie marki, jak m.in. Audi, Ducati i Volkswagen.

Guillermo Fadda do momentu objęcia nowego stanowiska będzie sprawował dotychczasową funkcję wiceprezesa ds. sprzedaży i marketingu w Volkwagen Group Argentina. Na nowo powstałym stanowisku dyrektora SEAT-a ds. sprzedaży na Europę będzie odpowiadał przed Wayne’em Griffithsem, wiceprezesem SEAT-a ds. sprzedaży i marketingu.

Poprzez awans Guillerma Faddy na nową pozycję chcemy wzmocnić nasz rozwój na rynku europejskim – zaznacza Wayne Griffiths. – W ostatnich latach SEAT i Cupra były najsilniej rosnącymi markami, a od 2015 roku ich udział w rynku wzrósł o 30%. Jestem przekonany, że dzięki bogatemu doświadczeniu w strukturach Grupy Volkswagen Guillermo dodatkowo wspomoże nasze wyniki sprzedaży.

Nowy dyrektor ukończył studia administracji biznesu i MBA na uniwersytecie ESADE. Karierę w ramach Grupy Volkswagen rozpoczął w 1995 roku, dołączając do hiszpańskiego oddziału AUDI. W latach 2002-2006 był dyrektorem ds. marketingu Audi w Hiszpanii. Następnie do 2009 roku odpowiadał za działania marketingowe Audi we Włoszech, a między 2009 i 2013 rokiem piastował stanowisko dyrektora ds. sprzedaży Audi w Hiszpanii. W 2013 roku został dyrektorem zarządzającym hiszpańskiego Audi i przez kolejne lata ugruntował pozycję tej firmy jako lidera wśród marek premium na iberyjskim rynku. W 2018 roku Fadda rozpoczął pracę jako wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu w Volkwagen Group Argentina. W jej ramach koordynował działania sprzedażowe marek Volkswagen (lidera argentyńskiego rynku), Volkswagen Samochody Dostawcze, Audi, Ducati oraz Traton Group.

(TSz) Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *