Mercedes PRO – cyfrowa platforma dla nabywców aut dostawczych

W trakcie targów IAA w Hanowerze Mercedes-Benz Vans ogłosił utworzenie nowej marki Mercedes PRO, która zintegruje profesjonalne usługi dla nabywców samochodów dostawczych w ramach jednej cyfrowej platformy.

Dostęp do tych usług będzie możliwy za pośrednictwem platformy internetowej oraz aplikacji, które mają ułatwić codzienną pracę kierowcom, operatorom i menedżerom. Cyfrowa platforma internetowa ruszy w pierwszej połowie 2017 roku pod adresem www.mercedes.pro.

Każdy z klientów otrzyma specjalny identyfikator Mercedes ID, zapewniający wstęp do rozwiązań transportowych Mercedes-Benz Vans. Ich oferta będzie systematycznie poszerzana i wzbogaci się o nowości z zakresu łączności, komunikacji i mobilności oraz całościowe systemy adresowane do flot różnej wielkości.

Jako pierwsze, już w pierwszej połowie 2017 roku, na rynku zadebiutują usługi z zakresu łączności Mercedes PRO connect. Rozwiązania zaprojektowano z myślą o małych i dużych flotach.

Korzystając z interfejsu do zarządzania pojazdami operator ma nieustanny, internetowy kontakt ze wszystkimi samochodami i ich kierowcami. W dowolnej chwili może zarządzać zamówieniami, sprawdzać lokalizację aut, poziom paliwa w zbiorniku, przebieg pozostały do najbliższego przedmiotu oraz wiele innych informacji. Kierowca komunikuje się z menadżerem floty za pośrednictwem instalowanej na jego urządzeniu mobilnym aplikacji Driver’s App.

Źródło: Mercedes-Benz