„Cichy pomocnik” firm i sklepów

Od tygodni towarzyszy nam hasło „zostań w domu”. Są jednak branże, które cały czas pracują na wysokich obrotach. Należy do nich transport. Firma Fraikin Polska wprowadziła dodatkowe procedury, aby zapewnić pracownikom i klientom maksimum bezpieczeństwa. Włącza się również do akcji pomocowych związanych z koronawirusem.  

Firma Fraikin to „cichy pomocnik”, który od początku pandemii przez cały czas intensywnie pracuje tak, aby jej partnerzy biznesowi mogli działać bez zakłóceń i dostarczać niezbędne towary do firm, magazynów czy sklepów.

Pracownicy są w stałym kontakcie z klientami, proponując indywidualne, uszyte na miarę ich aktualnych potrzeb rozwiązania i na wszelkie pytania odpowiadają najszybciej, jak to jest możliwe. W znajdujących się na terenie całego kraju 8 oddziałach Fraikin oraz w serwisie mechanicznym w Błoniu, cały personel i mobilni inspektorzy techniczni czuwają nad zapewnianiem ciągłości łańcucha dostaw klientów, niezwłocznie reagując na potrzeby zwiększenia floty, wsparcia mobilności czy awarii pojazdów.

Dziękujemy naszym Pracownikom za pracę w tak ciężkim czasie i w tak trudnych warunkach – mówi Michał Iwanek, CEO Fraikin Polska. – Czynimy wszelkie starania, aby zapewnić im bezpieczeństwo i odpowiednią ochronę. Serwis mechaniczny w Błoniu, mobilni inspektorzy techniczni, oddziały wynajmu krótkoterminowego nieprzerwanie są zaopatrywane w środki dezynfekujące i higieny osobistej. Na bieżąco przesyłane są instrukcje, które zawierają wytyczne dotyczące bezpiecznego zachowania. Ponadto Fraikin włącza się w walkę z pandemią poprzez utrzymanie usług na najwyższym poziomie – dodaje Michał Iwanek.

Podczas pandemii szczególnie sprawdza się realizowana dla klientów serwisu mechanicznego w Błoniu usługa Door to Door. Polega ona na dostarczeniu przez służby techniczne Fraikin pojazdu do serwisu, naprawie, a następnie odprowadzeniu go do siedziby klienta lub we wskazane miejsce. Dzięki temu ograniczane są kontakty między pracownikami i klientami. Ponadto uruchomiono nocne pogotowie techniczne gotowe do działania codziennie, w godzinach 18-8 na terenie aglomeracji warszawskiej.

Bardzo istotnym elementem dbania o bezpieczeństwo jest przeprowadzana przez Fraikin, przed każdym przekazaniem pojazdu w ramach usługi wynajmu, dezynfekcja elementów wyposażenia: klamek, kierownicy, deski rozdzielczej, gałki zmiany biegów, kluczyków i wszelkich włączników. 

Fraikin włączyło się również do akcji pomocowych związanych z koronawirusem. Za symboliczną złotówkę wypożyczyło laboratorium Warsaw Genomics dwa pojazdy: samochód osobowy do przewozu 7 osób oraz specjalistyczny pojazd dostawczy. Laboratorium Warsaw Genomics obecnie koncentruje swoje wysiłki i zasoby do przeprowadzania testów w kierunku SARS-CoV-2. Dziennie wykonuje ich ok. 2 tys. 

Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *