Suzuki wspiera polską koszykówkę

W Warszawie odbyła się konferencja prasowa Suzuki oraz Polskiego Związku Koszykówki i Energi Basket Ligi podczas której ogłoszono podpisanie nowej umowy rozszerzającej dotychczasową współpracę. Dzięki niej Suzuki zyska nowe tytuły sponsorskie, a polska koszykówka – świadczenia finansowe oraz flotę 100 samochodów.

W spotkaniu uczestniczyli: Piotr Dulnik, prezes zarządu Suzuki Motor Poland, Grzegorz Bachański, prezes Polskiego Związku Koszykówki oraz Radosław Piesiewicz, prezes Energa Basket Ligi, którzy przypomnieli początki współpracy między Suzuki a polską koszykówką, sięgającej 2013 roku oraz przedstawili najważniejsze założenia nowej umowy, która będzie obowiązywała przez najbliższe półtora roku. Zakłada ona rozszerzenie ram współpracy, dzięki którym Suzuki zyskuje nowe tytuły sponsorskie, a polska koszykówka – świadczenia finansowe oraz flotę liczącą 100 samochodów, z której będą korzystać także zawodnicy. – Koszykówka jest jednym z filarów naszej strategii marketingowej – tłumaczy prezes Dulnik. – Od dawna angażujemy się w takie projekty, które mogą nam przynieść sporo satysfakcji, a nie są typowe dla szerokiego spektrum podmiotów działających w branży motoryzacyjnej. Przede wszystkim myślimy o długofalowej strategii budowy świadomości marki. Wdrażamy w życie ideę Suzuki „Way of Life”, wspierając profesjonalnych zawodników i promując sport. Zależy nam na tym, aby zachęcić Polaków do prowadzenia aktywnego stylu życia, do zadbania o swoje zdrowie i kondycję – mówił Piotr Dulnik.

Dzięki tej umowie Suzuki zostaje sponsorem głównym Reprezentacji Polski Koszykarek i Koszykarzy, sponsorem tytularnym Pucharu Polski w koszykówce kobiet i mężczyzn oraz sponsorem Energa Basket Ligi.

– Podczas ostatnich Mistrzostw Europy marka Suzuki była doskonale widoczna na koszulkach reprezentacji. Był to kolejny etap naszej współpracy, który przyniósł wymierne korzyści dla obu stron. Bardzo cieszę się z tego, że również teraz logotyp Suzuki, obok grupy Energa, będzie eksponowany podczas meczów reprezentacji kobiet i mężczyzn. To pokazuje, że polska koszykówka idzie w dobrym kierunku – podkreśla Grzegorz Bachański, prezes Polskiego Związku Koszykówki.

– Dla nas bardzo ważne jest to, aby współpracować z partnerami, którzy rozumieją potrzeby obu stron. Z całą pewnością takim właśnie partnerem jest Suzuki. Z roku na rok nasza współpraca się rozwija, a teraz wchodzimy na zupełnie nowy poziom. Puchar Polski kobiet i mężczyzn otrzymuje sponsora tytularnego, co zwiększa prestiż tych rozgrywek. To kolejny krok w stronę rozwoju – zarówno organizacyjnego, jak i sportowego – mówi Radosław Piesiewicz, prezes Energa Basket Ligi.