Menadżer Floty patronem medialnym akcji „Nie daj się przekręcić”

Magazyn „Menadżer Floty” objął patronatem medialnym akcję „Nie daj się przekręcić„. Do głównych celów należy m.in. wpływanie na władze ustawodawcze, wykonawcze i samorządowe, aby stanowiły i egzekwowały prawo chroniące obywateli przed oszustwami na rynku samochodów używanych.

Organizatorzy chcą też uświadamiać i informować potencjalnych klientów, jakie prawa w praktyce im przysługują, oraz edukować i pokazywać, jak w praktyczny sposób zabezpieczyć się przed oszustwami na rynku aut z drugiej ręki.

Według unijnych przepisów, dla każdego pojazdu, który przechodzi badanie techniczne w którymś z krajów członkowskich, po wykonanym przeglądzie powinien zostać wydany certyfikat lub zaświadczenie, w którym znajdzie się informacja o jego przebiegu.

Więcej szczegółów na www.bezkrecenia.pl

Źródło: Menadżer Floty
fot. Fotolia