Elektryczne modele Renault w Tatrzańskim Parku Narodowym

Elektryczne samochody Renault są testowane w Tatrzańskim Parku Narodowym. W minionym tygodniu po parku jeździł Master Z.E. w zabudowie 9-miejscowej, a obecnie pracownicy TPN mogą przetestować Renault Mastera Z.E. wyposażonego w tzw. skrzynię z wywrotem z dodatkowym koszem oraz osobowe Renault Zoe.

Do Tatrzańskiego Parku Narodowego trafił w pełni elektryczny Master Z.E. wyposażony w zabudowę – skrzynię z wywrotem z dodatkowym koszem. Samochód może być wykorzystywany podczas prac gospodarczych. Wcześniej pracownicy TPN testowali jego 9-miejscowy odpowiednik z panelami fotowoltaicznymi na dachu, przeznaczony do przewozów osób. Master Z.E. był testowany na trasie Zakopane-Kuźnice-Łysa Polana-Morskie Oko, gdzie dobrze radził sobie nawet na wymagających podjazdach.

W ramach testów pracownicy parku mają również do dyspozycji osobowe nowe Renault Zoe. Wcześniej w tym roku władze TPN nabyły elektryczną furgonetkę Kangoo Z.E. Wszystkie samochody zostały dostarczone przez autoryzowanego koncesjonera Renault Anndora.

Renault Master Z.E. to duży furgon z napędem elektrycznym, który dysponuje najszerszą gamą na rynku. Obejmuje ona trzy wersje nadwoziowe: furgon, platformę z kabiną oraz nową wersję podwozia z kabiną – wszystkie dostępne z dopuszczalną masą całkowitą do 3,5 tony.

Z kolei nowy model Zoe to w pełni elektryczny miejski samochód charakteryzujący się zasięgiem do 395 km w cyklu WLTP i możliwością doładowania akumulatora w zaledwie 30 minut do poziomu pozwalającego na przejechanie do 150 km. Elektryczna furgonetka Renault Kangoo Z.E. umożliwia przejechanie od 120 km do 200 km na jednym ładowaniu (w zależności od ukształtowania terenu, temperatury zewnętrznej, wiatru, stylu jazdy itp.). Dostępna jest w długości standardowej oraz przedłużanej Maxi, a także w 5-osobowej wersji brygadowej – Maxi Combi.

(TSz) Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *