[W MAGAZYNIE] Menadżer Floty 2/2016

Wywiady z szefem Business Development Škoda Auto oraz prezesami Subaru Import Polska i 99rent, najnowsze informacje rynkowe od IBRM SAMAR i PZWLP, targi samochodowe w Detroit – to niektóre z treści, które przygotowaliśmy do lutowego wydania magazynu Menadżer Floty. Ponadto miło nam poinformować, że do grona naszych autorów i felietonistów dołączyli Tony Elliott, Wojciech Drzewiecki i Maciej Pertyński.

Wywiady
wywiady
W lutowym wydaniu publikujemy wywiad z Janem Steyrerem, szefem Business Development Škoda Auto, z którym rozmawialiśmy o sukcesach sprzedażowych czeskiego producenta, kierunkach rozwoju oraz zagadnieniach związanych z flotami firmowymi.

Witold Rogalski, prezes Subaru Import Polska, w rozmowie z nami przybliża cechy fanów marki spod znaku plejad, wskazuje na różnice między prowadzeniem biznesu w Polsce i Europie Zachodniej, opowiada o szufladkowaniu marek motoryzacyjnych i przełomowym wydarzeniu, które skłoniło go do stworzenia Szkoły Jazdy Subaru.

Z Milanem Osęką, prezesem zarządu 99rent, dyskutowaliśmy o historii i modelu biznesowym jego firmy, polskiej mentalności i przywiązaniu do własności, ważności wspólnego działania przedsiębiorstw z danej branży oraz nadziejach związanych z Euro 2016.

Antoine Barthes, dyrektor zarządzający Nissan Sales Central & Eastern Europe, mówi o skoku, jaki dokonały kraje Europy Środkowo-Wschodniej w ciągu ostatniej dekady, specyficznej polityce modelowej Nissana, nowym sposobie zdobywania zaufania klientów, aferze emisyjnej, a także o tym, dlaczego jest tak samo dużym fanem sportowego modelu GT-R, jak ekologicznego LEAF.

Z Bartoszem Kosowskim, kierownikiem szkoleń i jakości Audi, niemalże sięgnęliśmy gwiazd, bowiem od tematyki dot. najnowszych technologii w samochodach premium i przyszłości motoryzacji przeszliśmy do łazików księżycowych.

Opinie
f Kopia
W numerze 2/2016 Menadżera Floty w dziale opinii Tomasz Gorazdowski radzi, w jaki sposób można tanio zwiedzić Stany Zjednoczone, Adam Kornacki relacjonuje przebieg Rajdu Dakar i zastanawia się, czy dalej jest to impreza dla najtwardszych z twardych, Rafał Jemielita udowadnia, że korzystanie z samochodu czasami nie ma sensu, a Tomasz Szmandra zadaje pytanie, w którym kierunku zmierza kariera Roberta Kubicy.

W dziale poświęconym felietonom ukazały się teksty dwóch nowych autorów. Wojciech Drzewiecki, twórca i prezes cenionego i opiniotwórczego Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR, wskazuje, jak wiele czynników wpływa na polski rynek motoryzacyjny. Maciej Pertyński, polski juror konkursu World Car of the Year, pisze o nietypowej premierze Infiniti QX30, która odbyła się w Los Angeles.

Rynek
Dealer Vehicles in Stock. Brand New Cars Awaiting Clients on the Dealer Parking Lot. New Cars Section.
Daniel Trzaskowski, członek zarządu PZWLP i dyrektor sprzedaży flotowej Volkswagen Leasing, podsumowuje dla Menadżera Floty miniony rok z perspektywy branży wynajmu i leasingu samochodów.

W lutowym Raporcie Menadżera przyglądamy się polskiemu rynkowi w 2015 r. opierając się o dane IBRM SAMAR. Ponadto w dziale rynkowym publikujemy analizę Dariusza Wołoszki z Info-Ekspert na temat wartości rezydualnej popularnego modelu kompaktowego Peugeot 308 i przybliżamy premiery z salonu samochodowego w Detroit.

Zarządzanie4c8e3ab4-e825-4889-a5ca-afdfc64757dd

Do grona naszych autorów dołączył Tony Elliott. Specjalista z kilkudziesięcioletnim stażem w branżach flotowej i leasingowej, zaliczany do panteonu Flotowych Gwiazd Fleet Europe, pisze w lutowym numerze Menadżera Floty o tym, jak ważne są odpowiednia polityka flotowa i przemyślane wprowadzenie telematyki.

W dziale Zarządzanie piszemy też m.in. o odpowiedzialności finansowej pracownika w przypadku szkody, związku pomiędzy kulturą organizacyjną przedsiębiorstwa a polityką flotową i tajnikach remarketingu, a także prezentujemy case study pokazujące, że do uzdrowienia sytuacji w firmie potrzebna jest prawdziwa rewolucja.

Ponadto publikujemy m.in. kolejną część cyklu dr Mirosławy Leopold o kompetencjach miękkich, artykuł psychologa Waldemara W. Chromińskiego o zaprogramowaniu kierowców firmowych na ostrożność, odpowiedzialność i bezpieczeństwo, a także trzecią część poradnika o młodych kierowcach w przedsiębiorstwie. Przybliżamy też nowinki z targów Consumer Electronics Show oraz zastanawiamy się nad przyszłością wodoru, aut autonomicznych i taniej ropy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *