Marcowy numer Magazynu Menadżer Floty

Oddaliśmy właśnie w wasze ręce świeżutki i pachnący marcowy numer Magazynu Menadżer Floty. Redaktor Naczelny – Piotr Wielgus zdradza, że wiosna to jego ulubiony moment w roku, nie tylko dlatego, że na dworze robi się cieplej. Przyczyną jest wysyp nowości motoryzacyjnych, które po targach w Genewie trafią wprost do salonów, a stąd na ulice.

Gwiazdą numeru jest nowa Toyota RAV4, której piąta generacja debiutuje w salonach w całym kraju. To auto zbudowane na zupełnie nowej platformie może okazać się łącznikiem między popularną Toyotą, a bardziej ekskluzywnym Lexusem.

Dalej w numerze Piotr Wielgus analizuje rok 2018 w branży wynajmu długoterminowego i rozmawia z Tomaszem Suligą z Toyoty o samochodach użytkowych.

Zapraszamy także do lektury analizy rynku aut dostawczych redaktora Tomasza Szmandry oraz drugi z cyklu materiałów szkoleniowych , który realizujemy wspólnie z Driving Academy Roberta Hundli.

Branża leasingowa korzysta na zmianach podatkowych, wzroście gospodarczym i rosnącej produkcji samochodów. Jaka przyszłość czeka zatem branżę finansowania samochodów? Rozmawiamy o tym z Piotrem Półtorzyckim, dyrektorem Działu Produktu Santander Consumer Multirent, spółki specjalizującej się w leasingu operacyjnym pojazdów osobowych i dostawczych.

W tekście „Przestój to strata pieniędzy” zajmujemy się najgorszym snem flotowca, czyli czekającym na serwis samochód, który nie może w tym czasie zarabiać pieniędzy. Zachęcamy do lektury tekstu, w którym na przykładzie firmy Glen Dimplex pokazujemy, że o wyborze samochodu mogą zdecydować nie walory modelu, a usługi, jakie dostarczane są klientom w obsłudze posprzedażnej.

Maciej Gis przegląda oferty producentów kierowane do sektora MSP. Doceniając potencjał mikroprzesiębiorców, poszczególne marki przygotowały specjalne programy finansowania zakupu nowych pojazdów.

Krzysztof Sosnowski z Total Fleet Solutions poddaje pod dyskusję temat wyznaczania celów menadżerom we flotach. Do osiągnięcia sukcesu nie wystarczy określić zadania. Ważniejszym jest udostępnienie drogi, do ich osiągnięcia.

Jak firmy postrzegają telematykę, a jak powinny ją postrzegać? Na to i inne pytania postara się odpowiedzieć Piotr Nawrocki w artykule „Telematyka Przyszłości”.

O sytuacji w salonach sprzedających samochody marek premium rozmawiamy z Iwoną Bąk-Lisewską, kierownikiem sprzedaży flotowej w Grupie Krotoski-Cichy.

Poza tym w numerze wrażenia z jazdy nową KIA Proceed, test Renault Master  w wersji wywrotka i kolejna część naszego długodystansowego testu Skody Octavii. Do tego, przegląd ofert kart paliwowych, premiery Salonu Samochodowego w Genewie i na koniec coś dla ciała i ducha, czyli gadżety i propozycje ze świata zegarków.

Magazyn Menadżer Floty dostępny jest bezpłatnie w aplikacji mobilnej do pobrania w Sklep Play i AppStore, życzymy miłej lektury.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *