Fleet Business 4.0 – kompletna oferta usług Continental pod marką Conti360° Solutions

Kompleksowa obsługa Conti360° Solutions obejmuje umowy flotowe, usługi, rozwiązania cyfrowe i bieżnikowanie. Dzięki połączeniu obszarów biznesowych zwiększa się wartość oferowanych rozwiązań, a zarządzanie oponami pomaga klientom w cyfryzacji i zrównoważonym rozwoju.        

Continental połączył swoje usługi dla klientów flotowych pod marką Conti360° Solutions. Reorganizacja ta rzuca światło na przyszłościowe tematy digitalizacji i zrównoważonego rozwoju – w ten sposób firma reaguje na zmieniające się wymagania klientów na rynku kształtowanym przez postępującą cyfryzację, zarządzanie oparte na danych i presję kosztową. Połączenie usług na poziomie strategicznym pomoże również branży transportowej skutecznie sprostać wymaganiom związanym ze zrównoważonym rozwojem w sektorze logistyki. To wszystko jest częścią strategii „Wizja 2030” przedstawionej przez Continental w grudniu 2020 r. Firma w coraz większym stopniu korzysta z usług opartych na danych w ramach koncentracji na konserwacji predykcyjnej – kluczowym elemencie Logistyki 4.0.

Koncentracja na zrównoważonym rozwoju i cyfryzacji

Continental, firma technologiczna, która w tym roku świętuje swoje 150-lecie, systematycznie ewoluuje od producenta opon i twórcy usług do dostawcy zintegrowanych rozwiązań. W przyszłości rozwiązania flotowe będą oferowane jako całościowy pakiet: kontrakty Conti360° Solutions obejmują zarówno rozwiązania cyfrowe, takie jak ContiConnect i ContiPressureCheck, jak i ContiLifeCycle – w tym produkty do bieżnikowania ContiRe i ContiTread oraz zarządzanie karkasami.

Koncentrując się bardziej na koncepcji ContiLifeCycle w naszych kontraktach Conti360° Solutions, chcemy zwiększyć nacisk na bardziej zrównoważony rozwój w biznesie flotowym – mówi Ralf Benack, szef Fleet Business EMEA. – Conti360° Solutions sprawia, że jesteśmy partnerem w zakresie zrównoważonego rozwoju w sektorze flot. Nowa wizualizacja i świeże logo pomogą zwrócić uwagę klientów na reorganizację.

Droga do dostawcy zintegrowanych rozwiązań

Obszar biznesowy Conti360° może pochwalić się ponad 40-letnim doświadczeniem w obsłudze flot. W 1978 roku firma Conti360° Solutions stała się niezawodnym partnerem specjalizującym się w kompleksowym zarządzaniu oponami. Oferuje swoim klientom w ponad 25 krajach bezpieczeństwo w zakresie planowania kosztów i zapewnia im fachową obsługę poprzez sieć ponad 7000 partnerów serwisowych.

Wśród naszych klientów jest sporo wiodących międzynarodowych flot, które od wielu lat ufają rozwiązaniom flotowym firmy Continental – i to zaufanie zostało nagrodzone – dodaje Ralf Benack. Najnowsza reorganizacja łączy usługi i produkty w jeszcze bardziej spójny pakiet. – Wykorzystujemy synergię dzięki bliskiej współpracy z kolegami z działu motoryzacyjnego i stale wzbogacamy nasze portfolio dzięki pozyskanej w ten sposób wiedzy. W rezultacie Continental może zaoferować sektorowi transportowemu profesjonalne rozwiązanie, które umożliwia efektywne zarządzanie flotą z naciskiem na zrównoważony rozwój – dzięki zastosowaniu opon obniżających zużycie paliwa, bieżnikowaniu ograniczającemu zużycie zasobów i cyfrowemu monitorowaniu ogumienia.

Misja 2050: materiały wyprodukowane w 100% w sposób zrównoważony

Continental oferuje już wielu klientom flotowym kontrakty oparte na przebiegu i szeroki wachlarz usług w zakresie opon pod szyldem Conti360° Solutions. Dostępne są też inteligentne opony, które wykorzystują czujniki i oprogramowanie do ciągłego monitorowania ich stanu. Współpracując z wybranymi klientami flotowymi, Continental udowodnił już wartość dodaną dla klientów, generowaną dzięki łączności między oponami, czujnikami, danymi telemetrycznymi, algorytmami i chmurą – W ten sposób powstają inteligentne, cyfrowe rozwiązania, które pomagają sprawić, że konserwację i wymianę ogumienia w przyszłości będzie można przeprowadzać dokładnie wtedy, gdy będzie to konieczne – wyjaśnia Ralf Benack – Pozwala to klientom znacznie zwiększyć poziom bezpieczeństwa i efektywność ich flot, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów.

Continental systematycznie inwestuje w badania i rozwój nowych technologii, alternatywnych materiałów i przyjaznych dla środowiska procesów produkcyjnych. – Naszym celem jest zaoferowanie naszym klientom „opony przyszłości”, która będzie bardziej energooszczędna i przyjazna dla środowiska podczas produkcji, cyklu użytkowania i bieżnikowania – dodaje Ralf Benack. – Stopniowo dążymy do tego, by w 2050 roku produkować opony w 100% z materiałów wytwarzanych w sposób zrównoważony.

W stronę rozwiązań opartych na usługach

Continental jest nie tylko dostawcą opon premium, ale także profesjonalnym partnerem dla swoich klientów w sektorze flotowym, w szczególności dzięki wspólnemu opracowywaniu ważnych rozwiązań dla przyszłych wyzwań. Do 2030 roku, jako jeden z największych na świecie dostawców elektroniki, czujników i oprogramowania w sektorze mobilności, firma chce osiągnąć pozycję lidera na rynku rozwiązań cyfrowych dla usług. Włączenie cyfrowej usługi monitorowania opon do kontraktów Conti360° Solutions stanowi logiczny kolejny krok, jeśli chodzi o wsparcie klientów z branży transportowej w ich drodze do większej cyfryzacji – Dzięki ciągłemu rozwojowi technologii czujników, rozszerzaniu portfolio elektroniki i oprogramowania oraz ciągłemu ulepszaniu usług cyfrowych, budujemy mocne fundamenty dla naszego portfolio usług Conti360° Solutions w przyszłości – podsumowuje Ralf Benack.

Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *