Q Service Castrol ma już 500 warsztatów

W Polsce otwarto właśnie 500. warsztat samochodowy sieci Q Service Castrol. Z tej okazji w podwarszawskich Markach zorganizowano konferencję poświęconą podsumowaniu dotychczasowej działalności tej sieci w naszym kraju, ale także planom na przyszłość.

Q Service Castrol to wciąż rozwijająca się sieć niezależnych warsztatów samochodowych. Marka ta powstała z połączenia wiedzy i doświadczenia firm Inter Cars i Castrol.

Strategia biznesowa marki oparta jest na zapewnieniu szerokiego portfolio usług, rozwiązań i produktów, niedostępnych w innych warsztatach samochodowych. Wśród nich są ochrona gwarancyjna wybranych elementów silnika, opon marki Semperit oraz tarcz hamulcowych. Właściciele serwisów zrzeszonych w sieci mogą również liczyć na pomoc w zakresie e-commerce oraz kompleksowej obsługi klientów flotowych. Koncept oferuje także szerokie wsparcie marketingowe, poprzez m.in.: kampanie reklamowe, profesjonalne materiały wizualne czy system umawiania wizyt online.

Inter Cars ma 30 lat doświadczenia we współpracy z warsztatami i zarządzaniu nimi. Castrol z kolei jest jednym z największych na świecie producentów olejów silnikowych i środków smarnych. Firma dostarcza oleje silnikowe dostosowane niemal do każdego rodzaju pojazdów, a zaawansowane rozwiązania stosowane w olejach silnikowych Castrol tworzone są w centrach technologicznych na całym świecie. Castrol współpracuje ściśle z producentami samochodów, warsztatami niezależnymi i autoryzowanymi oraz wspiera motorsport.

Atrakcją specjalną wydarzenia była rywalizacja w jeździe symulatorem, a gościem specjalnym był Bartosz Ostałowski, sportowy kierowca, który prowadzi samochód stopami. Mieliśmy okazję obejrzeć również auto dostosowane specjalnie do potrzeb Bartka m.in. dzięki Q Service Castrol i Inter Cars.

Wśród osób, które wzięły udział w panelu dyskusyjnym podczas konferencji, znalazły się:

  • Marta Ciesielska, kierownik Działu Sieci Serwisowych Q Service Castrol,
  • Maciej Oleksowicz, prezes zarządu Inter Cars S.A.,
  • Wojciech Twaróg, członek Zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu Inter Cars S.A. w Polsce,
  • Leszek Radzikowski, dyrektor sprzedaży na Europę Centralną i Wschodnią w Firmie Castrol,
  • Jaime Garcia, dyrektor sprzedaży na Europę w Firmie Castrol,
  • Shailendra Gupte, dyrektor marketingu EMEA w Firmie Castrol.

W trzy lata udało nam się zbudować jeden z wiodących konceptów sieciowych w Polsce. Marki Inter Cars i Castrol po raz kolejny udowodniły, że doskonale rozumieją potrzeby kierowców, oferując im profesjonalne usługi naprawcze i odpowiadając na ich rosnące oczekiwania. 500 warsztatów pod szyldem Q Service Castrol to dla nas olbrzymia satysfakcja, ale także zobowiązanie do dalszej pracy nad rozwojem sieci – mówi Marta Ciesielska, kierownik sieci serwisowych Q Service Castrol.

 

W Polsce do konceptów sieciowych przynależy już 1/3 wszystkich warsztatów. Trend ten jest coraz bardziej zauważalny i z roku na rok przybywa chętnych do rozwijania swojej firmy pod szyldem znanej marki. Europejskim liderem jest Norwegia, w której do sieci należy aż 88% warsztatów. W Niemczech, Francji, Włoszech oraz Szwecji ponad połowa wszystkich serwisów pozostaje zrzeszona.

Nasze międzynarodowe doświadczenie pokazuje, że trend ten będzie się coraz bardziej rozwijał. Jedną z największych przewag sieci serwisowych nad małymi warsztatami jest szybkie reagowanie na stale zmieniające się potrzeby klientów. Przy obecnym zaawansowaniu technologicznym samochodów, klienci oczekują od mechaników wysoko specjalistycznej wiedzy i wyposażenia, które nie zawsze udaje im się znaleźć w mniejszych serwisach – mówi Leszek Radzikowski, dyrektor sprzedaży na Europę Centralną i Wschodnią w firmie Castrol.

500 warsztatów sieci Q Service Castrol świadczy o ciągłym rozwoju młodej marki. Firma skupia się na włączeniu do swojego konceptu wyłącznie jakościowych serwisów, dzięki którym jeszcze mocniej zaznaczy swoją obecność na polskim rynku.

500 punktów na mapie polski to bardzo satysfakcjonujący wynik. Jesteśmy obecni wszędzie tam, gdzie potrzebują nas kierowcy. Osiągnięcie tego poziomu wymaga od nas skupienia się na ciągłym podnoszeniu jakości i standaryzacji. Ponadto bacznie obserwujemy to, co dzieje się w branży i sukcesywnie wprowadzamy nowości odpowiadające oczekiwaniom klientów. Konsekwentnie zmierzamy w kierunku, który wyznaczyliśmy sobie na początku drogi – stać się najlepszą w kraju siecią zrzeszająca niezależne serwisy samochodowe – podsumowuje Marta Ciesielska.

(JS)

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.