Wynajem auta bardziej przyjazny dla klienta

Po trwających półtora roku ograniczeniach w podróżowaniu, a w konsekwencji mniejszym zapotrzebowaniu na usługi związane z mobilnością osób, Avis – jedna z wiodących marek wynajmu samochodów w Polsce – zachęca do „powrotu do lepszych czasów”, proponując trzy rozwiązania, które zwiększą satysfakcję z wynajmu samochodu oraz pozwolą wypożyczyć pojazd na lepszych warunkach.

Elastyczne anulowanie i zmiany rezerwacji

Plany podróżujących nadal bardzo szybko się zmieniają – czasem nawet z dnia na dzień. Dlatego Avis proponuje możliwość darmowej zmiany lub anulowania wcześniej opłaconej rezerwacji samochodu do 24 godzin przed rozpoczęciem wynajmu. Wypożyczalnia gwarantuje też komfort anulowania rezerwacji, zapewniając zwrot środków do 5 dni roboczych bezpośrednio na konto bankowe. Avis w takiej sytuacji nie proponuje voucherów.

Szybszy, łatwiejszy i bezpieczniejszy wynajem

Avis wprowadził usługę Digital Check-in – odprawę online, dzięki której klienci mogą odebrać auto oraz zwrócić je przy minimalnym kontakcie z obsługą wypożyczalni. Wynajmujący, którzy zarezerwowali samochód przez stronę internetową Avis lub aplikację Avis oraz uczestnicy programu lojalnościowego Avis Preferred, mogą zarządzać swoją rezerwacją za pomocą smartfona i w ten sposób skrócić czas, jaki spędzą w biurze najmu, aby odebrać i zwrócić pojazd.

Dzięki podaniu z wyprzedzeniem takich informacji, jak na przykład dane prawa jazdy, możemy zająsię szeregiem kwestii wynajmu, jeszcze zanim klient pojawi się w biurze. Ogranicza to kontakt z naszymi pracownikami, skraca czas oczekiwania i zapewnia naszym klientom lepsze doświadczenia z wynajmu” – podkreśla Sascha Hümmerich, dyrektor generalny Avis Budget Group w Polsce i w Czechach.

Avis Inclusive

Avis oferuje pakiet “all-inclusive”, który pozwala ze spokojem cieszyć się usługą wynajmu. W ramach pakietu wynajmujący otrzymuje aż do 25% zniżki na ochronę samochodu na wypadek kolizji i kradzieży, w tym również ochronę szyb, a do tego bezpłatną, kompleksową usługę assistance. Dzięki temu klienci mogą być spokojni, cieszyć się rabatem i mieć pewność, że koszty nie wzrosną, jeśli podczas wynajmu wydarzy się coś niespodziewanego.

Po roku ograniczeń wszyscy chcemy, aby życie wróciło do normy. Pragniemy mieć poczucie, że sytuacja się poprawia i ponownie mamy większą kontrolę nad tym, co się dzieje. W Avis, okres zmniejszonego ruchu wykorzystaliśmy na udoskonalenie naszych usług. Dlatego teraz, gdy powoli zbliżamy się do rzeczywistości znanej przed pandemią, zachęcamy klientów, aby wrócili z nami do lepszych czasów, dzięki ulepszonej, bezpieczniejszej i nastawionej na doskonałą obsługę ofercie Avis” – stwierdza Sascha Hümmerich.

Jesteśmy zadowoleni z tego, co przygotowaliśmy i cieszymy się, że możemy wprowadzić zmiany za pomocą angażującej, pełnej empatii i pozytywnego wydźwięku inicjatywy, która pokaże klientom, że Avis to doskonały wybór, gdy zaczną znów podróżować” – podsumowuje.

Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *