Wayne Griffiths Dyrektorem Generalnym marki CUPRA

Dyrektorem Generalnym CUPRA został Wayne Griffiths, obecny Wiceprezes SEAT-a ds. marketingu i sprzedaży. Stanął on na czele zespołu prawdziwych miłośników motoryzacji, którzy będą pracować nad tym, aby wartości marki − wyjątkowość, wyrafinowanie i sportowe osiągi – znalazły odzwierciedlenie w kolejnych pożądanych modelach.

Dzięki powołaniu nowych władz CUPRA stała się odrębną spółką, dla której priorytetami w najbliższym czasie będą inwestycje w umocnienie pozycji rynkowej oraz rekrutacja nowych specjalistów. Marka zbudowała już sieć wyselekcjonowanych salonów dealerskich w całej Europie. W dedykowanej przestrzeni od niedawna Klienci mogą zapoznać się z ekspozycją pierwszego modelu – CUPRA Ateca, a wkrótce pojawią się kolejne. Ateca to potężny, sportowy SUV, który zapowiada początek nowej ery. Stworzony przez prawdziwych pasjonatów − inżynierów oraz projektantów − nie ma sobie równych w swoim segmencie i odpowiada na potrzeby Klientów, ceniących sobie wyjątkowość, wyrafinowanie i sportowe osiągi.

Na czele Zarządu marki CUPRA stanął Prezes SEAT-a, Luca de Meo, a na członków zarządu zostali powołani: Holger Kintscher (Wiceprezes SEAT-a ds. finansowych), dr Matthias Rabe (Wiceprezes SEAT-a ds. badań i rozwoju), Luis Comas (Wiceprezes SEAT-a ds. usług prawnych i dobrego zarządzania) oraz wspomniany Wayne Griffiths.

 „Pozytywne przyjęcie przerosło nasze najśmielsze oczekiwania, a wyniki sprzedaży pokazują skalę popularności marki. Chcemy to wykorzystać i ugruntować naszą pozycję na rynku, a przede wszystkim zaskoczyć najbardziej wymagających fanów motoryzacji. Czas rozwinąć skrzydła – naszym ambitnym celem jest podwojenie sprzedaży w ciągu najbliższych czterech, pięciu lat.” – mówi Wayne Griffiths.

CUPRA zyskała nową tożsamość i stała się odrębną marką niespełna rok temu, ale w tym czasie zdążyła już pokazać swój niesamowity potencjał. Sprzedaż w 2018 roku osiągnęła 14 400 pojazdów, czyli o 40% więcej niż w 2017 roku.