Sprzedaż hybrydowych Toyot wzrosła o prawie 130%

Toyota Motor Poland w ciągu pierwszych siedmiu miesięcy tego roku sprzedała o 127% więcej hybryd niż w analogicznym okresie w 2015 r.

Do końca lipca tego roku Toyota sprzedała w Polsce 4176 hybryd. Od stycznia do końca lipca w roku ubiegłym wynik ten wyniósł 1842 auta.

Do poprawy wyniku przyczyniała się popularność modelu Auris w wersji hybrydowej. Popyt na samochód wzrósł o 86%, do 2303 egzemplarzy.

Auris w wariancie hybrydowym cieszy się zainteresowaniem wśród klientów firmowych. Przykładowo, do floty STU ERGO Hestia w marcu tego roku zostało włączonych 181 hybrydowych Aurisów.

Sprzedaż modelu Yaris Hybrid wzrosła o 38%, osiągając poziom 821 sztuk, czyli 227 egzemplarzy więcej, niż w analogicznym okresie 2015 r. Popyt na nowego Priusa wyniósł 137 sztuk.

Z dobrym przyjęciem na polskim rynku spotkała się debiutująca hybrydowa wersja Toyoty RAV4. Od stycznia do lipca 2016 r. sprzedano już 924 egzemplarze.

Źródło: Toyota