Firma Mitsubishi Motors Corporation odnotowała znaczące wzrosty sprzedaży, produkcji i eksportu.
W pierwszym półroczu bieżącego roku do klientów na całym świecie trafiło 2567 aut Mitsubishi – w porównaniu z ubiegłorocznym rezultatem sprzedaży (2010 aut) to aż o 28% więcej.
Na dobry wynik sprzedażowy marki miał wpływ m. in. nowy model Mitsubishi Eclipse Cross oraz premiera Mitsubishi Space Star. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy tego roku wzrosło także zainteresowanie SUV-em Mitsubishi Outlander, który został sprzedany w liczbie 766 sztuk, czyli o ponad 2% więcej niż w tym samym okresie 2017 r.
Polski oddział Mitsubishi Motors uzyskał w pierwszym półroczu 28% wzrost sprzedaży, a w samym czerwcu sprzedaż marki zwiększyła się aż o 58%.
W Polsce w czerwcu, łącznie 480 klientów zdecydowało się na zakup pojazdu z oferty Mitsubishi. W porównaniu z analogicznym okresem 2017 r., kiedy z polskich salonów wyjechały 304 samochody oznacza to prawie 58% wzrost.
Źródło: Mitsubishi