W roku 2018 Renault zajęło pierwsze miejsce na rynku samochodów dostawczych w Polsce, z udziałem 15,7%. Wynik stanowi wzrost o ponad 26% w porównaniu z rokiem 2017.
To był dla nas wyjątkowy i rekordowy rok pod względem sprzedaży samochodów dostawczych. Po raz pierwszy zajęliśmy pozycję lidera rynku aut dostawczych w Polsce, a nasze Renault Master było najchętniej wybieranym autem w ubiegłym roku. Osiągając poziom zbliżony do 9 000 rejestracji, o ponad 2800 sztuk wyprzedziliśmy konkurenta na drugiej pozycji. W segmencie minibusów najpopularniejszym modelem w roku ubiegłym było Renault Trafic. Tradycyjnie, już 10. rok z rzędu Renault pozostaje także liderem rynku samochodów modyfikowanych, mierzonym sprzedażą podwozi do zabudowy. Realizując ponad 5 300 rejestracji uzyskujemy udział w tym segmencie na poziomie 33% – podsumował Tomasz Mróz, Dyrektor Wykonawczy Renault w Polsce.
Udział marki Renault w rynku aut dostawczych w roku 2018 wyniósł 15,7%. Od stycznia do grudnia 2018 roku Renault sprzedało 10 811 samochodów dostawczych, co stanowi wzrost o ponad 26% w porównaniu z rokiem 2017. W samym grudniu zarejestrowano 906 samochodów dostawczych Renault, natomiast poziom sprzedaży w minionych miesiącach zapewnił marce Renault pozycję lidera sprzedaży samochodów dostawczych w Polsce.