Przy okazji dostosowania silników do nowych norm emisji spalin Euro 6.2, Peugeot wprowadza wersję specjalną GRIP, przeznaczoną dla najbardziej wymagających klientów, poruszających się często po nieutwardzonych drogach. W ramach rozbudowanej gamy pojawiło się również wiele nowych elementów wyposażenia.
Silniki nowego PEUGEOT BOXERA zostały zmodyfikowane, aby spełniały nowe normy Euro 6.2.
Oferta koncentruje się wokół nowej jednostki BlueHDi o pojemności 2.2 l, która zastąpiła
dotychczasowy silnik 2.0 l i jest dostępna w kilku wyższych niż poprzednio wersjach mocy:
– 2.2 BlueHDi 120 KM (+10 KM) i 300 Nm momentu obrotowego
– 2.2 BlueHDi 140 KM (+10 KM) i 340 Nm momentu obrotowego
– 2.2 BlueHDi 165 KM (+5 KM) i 370 Nm momentu obrotowego (+20 Nm)
Wszystkie silniki są wyposażone w standardzie w system Stop&Start.
Optymalizacja silników nie byłaby wystarczająca bez spójnej gamy wersji nowego BOXERA. Podobnie
jak w przypadku innych modeli w gamie PEUGEOT PROFESSIONAL, oprócz PRO i PREMIUM
dostępne są także wersje dostosowane do specyficznych potrzeb użytkowników biznesowych: Wersja GRIP odpowiada na potrzeby klientów poruszających się w trudno dostępnym terenie oraz przewożących długie i ciężkie ładunki. Już w standardowo auto wyposażone jest w system Grip Control z funkcją Hill Assist i całosezonowe opony, ochronne nakładki na nadkola, przednie i tylne chlapacze, wzmocnione zawieszenie, osłonę stalową pod silnikiem, a także alarm dźwiękowy ostrzegający otoczenie w trakcie manewru cofania i pakiet siedzeń „Komfort”.
Poziom wyposażenia Grip jest dostępny tylko w wersjach wzmocnionych „435”.
Źródło: Peugeot