Oleje Total z formułą Age Resistance Technology w kampanii reklamowej

Podczas konferencji w Warszawie firma Total zaprezentowała jesienną kampanię reklamową dla swoich flagowych produktów – olejów silnikowych Total Quartz z formułą Age Resistance Technology. Działania promocyjne obejmować będą emisję spotu we wszystkich największych stacjach telewizyjnych oraz mediach społecznościowych.

Na konferencji zaprezentowano najnowszy spot telewizyjny, który ukaże się w stacjach TVN, TVP, TVN Turbo, Polsat oraz na platformie VOD. Działania promocyjne obejmować będą także media społecznościowe, takie jak Instagram, YouTube oraz Facebook. Kampania będzie promować oleje Total Quartz z formułą Age Resistance Technology (ART).

„Dynamiczny spot reklamowy w ciekawy sposób pokazuje to, co odróżnia oleje Total Quartz z innowacyjną formułą ART od olejów silnikowych innych marek. Chcieliśmy, aby przekaz reklamowy korespondował z zaawansowaniem technologicznym naszych produktów, dlatego w produkcji spotu wykorzystaliśmy nowoczesne techniki modelowania postaci oraz ich animacji. Dzięki temu reklama jest spójna w warstwie komunikacyjnej, atrakcyjna wizualnie i w przystępny sposób oddaje przewagę oleju Quartz z formułą ART” – mówi Ewa Kalinowska, Dyrektor Marketingu i Badań Rynkowych w Total Polska.

Podczas warszawskiego spotkania zaprezentowano także najświeższe dane dotyczące rynku olejowego w Polsce, opracowane przez wiodącą firmę badawczą branży motoryzacyjnej – Moto Data. Dodatkowym punktem spotkania była prezentacja programu wsparcia Total dla niezależnych warsztatów oraz platformy edukacyjnej dla kierowców i pasjonatów motoryzacji „Team Total”. W skład tego zespołu wchodzą: gospodarz programu stacji TVN Turbo „Samochód marzeń – kup i zrób” – Adam Klimek, dziennikarz motoryzacyjny i współautor programów TVN Turbo – Patryk Mikiciuk oraz startująca w rajdach terenowych – Klaudia Podkalicka.

– „Total Quartz z formułą ART (Age Resistance Technology) ogranicza powstawanie osadów aż o 18% skuteczniej niż zaleca norma ACEA. Badanie przeprowadzone przez ACEA – Stowarzyszenie Europejskich Producentów Samochodów – potwierdziło, że dzięki temu nasz olej zapewnia wydłużenie optymalnej ochrony silnika aż o 64%. Decyduje o tym specjalnie dobrany pakiet dodatków, zoptymalizowany pod wymagania poszczególnych producentów aut. Dlatego w ofercie Total znajduje się kilka rodzajów Total Quartz z formułą ART, które chronią silnik w każdych warunkach” – tłumaczy Andrzej Husiatyński, dyrektor działu technicznego.

Telewizyjna kampania reklamowa promująca oleje Total Quartz z formułą Age Resistance Technology potrwa od 10 września do 31 października tego roku.