Hyundai jako wieloletni partner międzynarodowych organizacji piłkarskich UEFA i FIFA, przy okazji zbliżających się mistrzostw świata w piłce nożnej, wprowadza do swojej oferty popularne modele w specjalnej edycji o nazwie GO!.
Koreańska marka Hyundai korzystając z tytułu oficjalnego sponsora Mistrzostw Świata w Rosji w 2018, postanowiła wypuścić specjalną edycję popularnych modeli: Tucsona, i10, i20 oraz i30 w wersji hatchback i kombi.
Najważniejsze różnice dotyczą przede wszystkim elementów wyposażenia, które do tej pory były dostępne jedynie w wersjach wyższej specyfikacji. Samochody w przygotowanej na mundial edycji GO! mają specjalne elementy stylistyczne. W zależności od modelu mogą to być czarne, błyszczące lusterka, czarna podsufitka czy tapicerka z niebieskimi dodatkami.
Dla uwydatnienia wyjątkowości modeli GO!, samochody oferowane są w metalizowanym lakierze Champion Blue, który został stworzony na potrzeby nowych wersji.
Źródło: Hyundai