Opel dalej na koszulkach Borussii Dortmund

W sklepie dla kibiców BVB FanWelt Borussia Dortmund zaprezentowała nowy wzór koszulek, które będą zakładane podczas spotkań rozgrywanych na własnym boisku. Logo Opla i tym razem jest wyraźnie widoczne na rękawach. Premiera meczowa odbyła się na Dortmund Arena, gdzie gospodarze podjęli Fortunę Düsseldorf.

Napis „110 Jahre – Gestern – Heute – Morgen – Für immer Borussia Dortmund” (110 lat — wczoraj — dzisiaj — jutro — na zawsze Borussia Dortmund) wokół kołnierzyka nowej koszulki ośmiokrotnego mistrza Niemiec nawiązuje do 110‑letniej historii klubu założonego w 1909 roku. Dla firmy Opel świętującej 120‑lecie produkcji samochodów to doskonały partner — producent samochodów z długimi tradycjami współpracuje z klubem o równie bogatej historii.

Logo Opla widnieje na strojach BVB od sezonu 2017/18 — nie tylko na koszulkach zawodników, ale także na koszulkach dla kibiców, sprzedawanych co roku w setkach tysięcy sztuk. Według badania przeprowadzonego przez Nielsen Sports żaden inny sponsor umieszczający swoje logo na rękawach koszulek zawodników Bundesligi nie osiąga takiej rozpoznawalności jak producent samochodów z Rüsselsheim.

Opel ściśle współpracuje z Borussią Dortmund od początku sezonu 2012/13. W pierwszym roku tej współpracy Dortmund dotarł do finału Ligi Mistrzów UEFA i zajął drugie miejsce w Bundeslidze. Po kolejnych dwóch sezonach z tym samym wynikiem nadszedł czas na pierwszy tytuł: w 2017 roku, po dramatycznym finale, BVB zdobyła puchar Niemiec w piłce nożnej.

Nowa koszulka na mecze na własnym stadionie z logo Opla jest już dostępna w sklepie internetowym Borussii Dortmund. Nowe koszulki wyjazdowe zostaną zaprezentowane na początku przygotowań do sezonu 2019/20.