Kia Motors dostarczyła 424 samochody organizatorom FIFA World Cup w Rosji, aby zapewnić sprawną obsługę długo oczekiwanego turnieju.
Jako oficjalny partner FIFA Kia udostępniła flotę samochodów, która składa się z luksusowych sedanów K9, dużych i kompaktowych SUV-ów – Sorento i Sportage oraz z nowego Ceeda w wersji hatchback. Tymi samochodami będą wożeni nie tylko piłkarze i sędziowie, ale również urzędnicy i delegaci podczas wszystkich 64 spotkań.
W ceremonii przekazania aut uczestniczyli: Jay Neuhaus – szef ds. marketingu i obsługi w FIFA, Eduardo Solis – dyrektor ds. współpracy i promocji w FIFA, Alexey Sorokin – przewodniczący i dyrektor generalny lokalnego komitetu organizacyjnego FIFA i legenda piłki nożnej Nemanja Vidic – reprezentant Serbii oraz były gracz Manchesteru United i Spartaka Moskwa.
Przy okazji międzynarodowej imprezy, Kia jako oficjalny sponsor turnieju, stworzyła niepowtarzalną okazję dla 64 dzieci z całego świata, które zostały zaproszone do Rosji i będą miały okazję aby uroczyście wnieść piłkę na murawę boiska podczas poszczególnych meczów Mistrzostw Świata FIFA 2018. Polskę reprezentować będzie 12-letni Michał z Bydgoszczy.
Źródło: Kia