Goodyear uruchomił w Polsce sprzedaż opon online

Firma Goodyear rozwija na polskim rynku nowy kanał sprzedaży opon. Klienci mogą już kupować produkty amerykańskiej marki w sklepie internetowym. Z poziomu platformy www będzie można także umówić montaż ogumienia w wybranym serwisie Premio. To rozwiązanie pozwoli w szybki i bezpieczny sposób przygotować samochód do drogi.

Cały proces zakupu jest bardzo prosty. Wystarczy wejść na stronę https://www.goodyear.eu/pl_pl/shop.html z komputera lub też urządzenia mobilnego. Dostępne opcje opon marki Goodyear przedstawiane są wraz z jasną informacją, która pomoże klientowi w procesie wyboru od początku do końca, kierując go dokładnie do tej opony, która najlepiej odpowiada jego potrzebom. Po wyselekcjonowaniu odpowiedniego modelu można od razu przejść do umówienia montażu. Na stronie znajdują się propozycje dostępnych terminów w serwisach Premio położonych najbliżej miejsca zamieszkania klienta.  Wszystkie koszty związane z wymianą są opłacane online z góry. Po zakończeniu transakcji użytkownik musi już tylko pamiętać o stawieniu się w serwisie na umówiony wcześniej montaż opon. Dla ułatwienia dzień przed zaplanowaną wizytą, system wysyła przypomnienie, co ułatwia konsumentom organizację codziennych zadań.

Uruchomienie sprzedaży internetowej jest szczególnie istotne w obecnej sytuacji rynkowej. Oferowanie polskim konsumentom bezkontaktowych zakupów opon online oraz pewność, że zostaną one zainstalowane przez zaufanego i profesjonalnego partnera Premio jest naszą odpowiedzią na dynamicznie rozwijającą się sprzedaż opon w internecie. Rola tego kanału będzie dalej rosła i spodziewam się, że w obecnej sytuacji coraz więcej konsumentów będzie zainteresowanych zakupami naszych produktów bez konieczności wychodzenia z domu – powiedział Leszek Szafran, Managing Director Europe East.

Proponowane przez Goodyear rozwiązanie jest szczególnie istotne na tzw. rynku sezonowym, jakim jest Polska, gdzie terminy montażu pokrywają się ze szczytem zapotrzebowania w sezonie. Oferowany sposób  zakupu jest  pomocny szczególnie w obecnych okolicznościach związanych z zaleceniami utrzymywania dystansu społecznego, pozwalając konsumentom na zakupy online oraz minimalizowanie kontaktu ze sprzedawcami. 

Goodyear uruchomił swoją platformę e-commerce w USA w 2015 roku i zaadaptował ten model do wymagań rynku europejskiego w ramach pilotażowego projektu w Niemczech, a teraz robi to w Polsce. Stopniowo będzie on rozwijany w pozostałych krajach.  Przypomnijmy, że w Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A., która jest największym tego typu zakładem w Europie, zatrudniającym prawie 3 tys. osób.

(TSz) Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *