W październiku polski oddział Das WeltAuto (jako pierwszy na świecie) uruchomił nową stronę internetową, która stała się jeszcze bardziej przyjazna użytkownikowi. Nowa strona została uruchomiona w połowie października i stawia przede wszystkim na użyteczność oraz przejrzystość, łącząc przy tym atrakcyjny i nowoczesny wygląd.
Ważnymi elementami strony Das WeltAuto są porównywarka ofert oraz lista obserwowanych, co zdecydowanie ułatwi wracanie do interesujących klienta samochodów. W porównywarce można wybrać do trzech ofert samochodów, które zostaną ze sobą zestawione, a klient otrzyma wszelkie interesujące go dane o tych autach. Przedstawione będą zarówno te podstawowe cechy, jak i te bardziej szczegółowe, np. dodatkowe wyposażenie wewnętrzne, zewnętrzne, systemy multimedialne czy systemy bezpieczeństwa. Takie informacje znajdują się również na zmienionej karcie pojazdu, która zyskała także nową galerię zdjęć oraz możliwość szybkiego i prostego kontaktu z dealerem.
Oczywiście nie mogło zabraknąć podstawowej funkcji, czyli zaawansowanej wyszukiwarki pojazdów, która znajduje się teraz w centralnym punkcie nowej strony Das WeltAuto. Wyszukiwarka działa na zasadzie tagów – wystarczy wpisać słowa kluczowe, np. nawigacja lub automatyczna skrzynia biegów, a użytkownikowi zostaną wyświetlone tylko oferty spełniające jego wymagania. Co więcej, tagi można ze sobą dowolnie łączyć, wpisując np. wyposażenie, markę, model i miasto. Wygląd został utrzymany w jasnych barwach z elementami koloru pomarańczowego, charakterystycznego dla marki Das WeltAuto, a strona jest w pełni responsywna na wszystkich urządzeniach.
– Jesteśmy dumni, że jako pierwszy rynek na świecie uruchomiliśmy nową oficjalną stronę marki – informuje Rajmund Nowacki odpowiedzialny za marketing w Das WeltAuto. – Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków sieci Das WeltAuto. Samochody używane w naszym kraju są bardzo popularne, a gwarancja i pewność auta, sprawia, że coraz więcej osób decyduje się na taką formę zakupu – dodaje.
Nie tylko sprzedaż – również pomoc w wyborze
Nowa strona to nie tylko oferty sprzedażowe. Na stronie dostępny jest również moduł z poradnikami, artykułami oraz materiałami tworzonymi z ekspertami (m.in. z Zacharem Zawadzkim – dziennikarz motoryzacyjny, założyciel portalu AutoCentrum.pl). Dzięki temu bardzo szybko można dotrzeć do ciekawych materiałów, które z pewnością będą użyteczne dla osób poszukujących samochodu.
Źródło: Das Welt Auto