Continental wprowadza 7 lat gwarancji na opony do aut osobowych i dostawczych

Firma Continental wydłużyła w Polsce okres gwarancyjny na opony do samochodów osobowych i dostawczych do 7 lat od daty zakupu ogumienia.

Przy okazji wprowadzania nowej, dłuższej gwarancji w Polsce, Continental zbadał też stan wiedzy polskich kierowców m.in. na temat warunków gwarancji na opony, ich znajomości oraz zasad gwarancyjnych i rodzajów uszkodzeń podlegających wymianie. Według przeprowadzonego badania, aż 44% kierowców wskazało datę zakupu jako początek gwarancji. Jednocześnie, najwięcej kierujących uważa, że w przypadku opon okres gwarancyjny wynosi dwa (24% ankietowanych) lub trzy lata (11%), czyli tyle, ile zazwyczaj oferuje większość producentów samochodów oraz urządzeń RTV i AGD. „Zmieniając start biegu gwarancji właśnie od daty zakupu, a nie od DOT-u, precyzyjnie wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom nabywców” – wyjaśnia Łukasz Kusiak, Product Manager w Continental Opony Polska.

Odpowiedź na oczekiwania kierowców

Dzięki nowej, wydłużonej gwarancji, polscy kierowcy wybierając opony Continental nie tylko otrzymują jedne z najlepszych warunków na rynku, ale mogą też być pewni, że dokonali opłacalnego zakupu” – mówi Łukasz Kusiak. „Wprowadzając w Polsce wydłużoną gwarancję na opony osobowe i dostawcze, spełniamy oczekiwania klientów. Tak długi okres gwarancyjny jest też potwierdzeniem jakości naszych opon. Jakość jest tutaj kluczem, ponieważ przekłada się bezpośrednio na bezpieczeństwo jazdy. Tam, gdzie chodzi o bezpieczeństwo nie ma kompromisów”. Wydłużona gwarancja obejmuje również opony do aut osobowych z grupy Continental, m.in. Uniroyal, Barum, Semperit, Viking.

​Opony starsze niż 10 lat trzeba wymienić na nowe

Continental zaleca zawsze wymianę opon starszych niż 10 lat, niezależnie od ich stanu i wysokości bieżnika” – wyjaśnia Łukasz Kusiak i dodaje: „Przypomnę, że według obowiązujących przepisów, maksymalny okres przechowywania nowego ogumienia wynosi 3 lata od daty produkcji, zgodnie z Polską Normą PN-C-94300-7 z lipca 1997. Teraz, dzięki zmienionym, atrakcyjnym warunkom gwarancji, której początek liczy się od daty zakupu – a nie jak wcześniej od daty produkcji opony – klienci mogą bez obaw wybierać ogumienie Continental, które było wyprodukowane nawet do 3 lat wstecz”. Przy braku dowodu zakupu (faktury lub paragonu) opony osobowe i dostawcze Continental zachowują 5 lat gwarancji od daty produkcji, którą wskazuje numer DOT wytłoczony na boku opony.

(TSz)
Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *