Seat Ateca po faceliftingu od 87 800 zł

Zaprezentowana w tym roku odświeżona wersja hiszpańskiego SUV-a wyróżnia się bardziej wyrazistym designem. Efekt uzyskano między innymi dzięki przeprojektowanemu grillowi, nowym lampom przednim i dynamicznym kierunkowskazom. Model, oferowany także w nowej wersji wyposażenia Xperience, trafi do polskich salonów w trzecim kwartale tego roku.

Model Ateca po faceliftingu będzie w Polsce dostępny w cenie od 87 800 zł. Za taką kwotę oferowana jest wersja Reference z silnikiem EcoTSi 1.0 o mocy 115 KM. W standardowym wyposażeniu znajdziemy liczne rozwiązania technologiczne, takie jak m.in. asystent podjazdu Hill Hold Control, system kontroli odstępu Front Assist, system wykrywania zmęczenia, a także system bezkluczykowego uruchamiania samochodu Kessy Go.

Model Ateca po raz pierwszy będzie oferowany w nowej wersji wyposażenia – Xperience. Za kwotę 115 100 zł, uwzględniającą obowiązujący w sierpniu rabat w wysokości 6000 zł, dostaniemy samochód z 1.5-litrowym silnikiem o mocy 150 KM i 6-biegową manualną skrzynią biegów. Xperience zawiera m.in. rozwiązania zapewniające jeszcze lepszy poziom bezpieczeństwa, takie jak Aktywny tempomat (ACC), Asystent świateł drogowych Light Assist, Asystent pasa ruchu Lane Assist parkowania ponadto kamera cofania oraz Asystent parkowania z czujnikami parkowania z przodu i z tyłu. Wersja Xperience zapewnia również pakiet diodowego oświetlenia wnętrza oraz rozbudowany system multimedialny Media System+ dostępny z poziomu 8,25-calowego ekranu dotykowego.

Dostępne pakiety

Przy zakupie nowego modelu Ateca w Polsce, przedstawiciel Seata zapewnia możliwość wyboru pakietu promocyjnego Comfort+. Dla wersji Style pakiet obejmuje m.in. kamerę cofania, Asystenta świateł drogowych Light Assist i aktywny tempomat (ACC). Wartość wyposażenia to 5 470 zł, co przy cenie pakietu wynoszącej 3 283 zł oznacza dla klienta 2 187 zł korzyści finansowej.

W przypadku wersji Xperience pakiet zawiera m.in. wirtualny kokpit o przekątnej 10,25 cala, nawigację Navi System+ z 9,2-calowym ekranem, a także pakiet wspomagania jazdy z systemem rozpoznawania znaków drogowych i Predykcyjny tempomat z możliwością dostosowywania prędkości do danych nawigacji. Za wyposażenie o wartości 5 092 zł klient zapłaci 999 zł, czyli o 4 093 zł mniej.

Natomiast dla wersji FR pakiet Comfort+ zawiera: wirtualny kokpit, BeatsAudio o mocy 340W ze wzmacniaczem, subwooferem i 9 głośnikami, schowek z funkcją bezprzewodowego ładowania telefonu i wzmacniaczem sygnału oraz 18-calowe dojazdowe koło zapasowe. Pakiet oferowany jest za 999 zł, podczas gdy wartość wyposażenia wynosi 5 253 zł.

Leasing bez zobowiązań

Seat polskim klientom zapewnia możliwość zakupienia odświeżonej wersji modelu Ateca w systemie leasingowym. Samochód jest dostępny od 509 zł netto miesięcznie z możliwością zmiany samochodu co 3 lata, a wysokość wpłaty wstępnej zaczyna się od 5%. Marka przygotowała również specjalny mechanizm rezygnacji z umowy w przeciągu 12 miesięcy od jej zawarcia. Z rozwiązania można skorzystać po zapłacie pierwszej raty, gdy wystąpi jedno ze zdarzeń wskazanych w regulaminie. – Przygotowując ofertę leasingową, chcieliśmy stworzyć komfortowe i bezpieczne rozwiązania, które zapewnią dostęp do nowych modeli, takich jak nowa Ateca – podkreśla Jakub Góralczyk, PR Manager Seata. – Wierzymy, że przygotowane warianty leasingu pozwolą zarazem klientom indywidualnym, jak i biznesowym na czerpanie przyjemności z jazdy nowoczesnymi samochodami.

Model Ateca zadebiutował w 2016 roku i był pierwszym reprezentantem tej marki w segmencie SUV. Na świecie sprzedano już ponad 300 000 egzemplarzy pojazdu.

Seat Ateca 2020 – cennik:

Silniki benzynowe:

– 1.0 TSI 85 kW/ 115 KM, ręczna skrzynia biegów

– 1.5 TSI 110 kW/ 150 KM, ręczna skrzynia biegów

– 1.5 TSI 110 kW/ 150 KM, dwusprzęgłowa skrzynia DSG

– 2.0 TSI 140 kW/ 190 KM, dwusprzęgłowa skrzynia DSG i napęd 4Drive

Silniki wysokoprężne:

– 2.0 TDI 110kW/ 150 KM, ręczna skrzynia biegów

– 2.0 TDI 110kW/ 150 KM, dwusprzęgłowa skrzynia DSG

– 2.0 TDI 110kW/ 150 KM, dwusprzęgłowa skrzynia DSG i napęd 4Drive

(TSz) Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *