Kii Picanto po face liftingu

W trzecim kwartale tego roku na polski rynek wejdzie zmodernizowana wersja modelu Kia Picanto. Ceny katalogowe bazowej odmiany koreańskiego malucha, które po raz pierwszy może być wyposażony w systemy bezpieczeństwa i łączności oferowane dotychczas w modelach wyższych segmentów, zaczynają się od 39 990 złotych.

Odświeżoną wersję Picanto poznamy dzięki nowej grafice, jaka zdobi przednie i tylne światła oraz po zmodyfikowanej linii dolnego pasa. Do oferty doszły też kolejne odcienie lakieru i wzory felg aluminiowych, zaś w kabinie pasażerskiej warto zwrócić uwagę chociażby na lepsze materiały wykończeniowe. Pojazd może być również wyposażony w system UVO Connect drugiej generacji, zapewniający dostęp do usług cyfrowych, które wspierają kierowcę w czasie rzeczywistym oraz umożliwiający zdalny dostęp do informacji o samochodzie.

Ceny katalogowe nowej Kii Picanto:

POZIOM WYPOSAŻENIA M

– 1.0 MPI/67 KM + 5mt: od 39 990 zł.

– 1.2 MPI/84 KM + 5mt: od 42 990 zł.

– 1.2 MPI/84 KM + 5amt: od 46 490 zł.

POZIOM WYPOSAŻENIA L

– 1.0 MPI/67 KM + 5mt: od 50 490 zł.

– 1.2 MPI/84 KM + 5mt: od 53 490 zł.

– 1.2 MPI/84 KM + 5amt: od 56 990 zł.

WERSJA GT LINE

– 1.2 MPI/84 KM + 5mt: od 62 490 zł.

– 1.2 MPI/84 KM + 5amt: od 65 990 zł.

WERSJA X LINE

– 1.2 MPI/84 KM + 5mt: od 62 490 zł.

– 1.2 MPI/84 KM + 5amt: od 65 990 zł.

Bazowa wersja wyposażeniowa oferuje standardowo takie elementy jak m.in. sześć poduszek powietrznych, elektryczne sterowane szyby drzwi przednich i tylnych, możliwość regulacji wysokości fotela kierowcy, czujnik zmierzchu oraz stalowe obręcze kół z oponami 175/65R14.

Za 1500 złotych podstawową odmianę Picanto można doposażyć w pakiet obejmujący funkcję autonomicznego hamowania z dwoma trybami pracy (miejskim i pozamiejskim) oraz zegary z 4,2-calowym wyświetlaczem. Tyle samo dopłaty wymaga znacznie bogatszy pakiet do wersji L. W jego skład wchodzą: system autonomicznego hamowania z dodatkową funkcją wykrywania pieszych, tempomat z ogranicznikiem prędkości, asystent utrzymania pasa ruchu i prowadzenia auta pośrodku pasa, jak również monitoring poziomu zmęczenia kierowcy.

(TSz) Źródło: Informacja prasowa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *