Znaczące roszady personalne w zarządzie Audi

W dniu dzisiejszym (1 września 2017 r.) nastąpują istotne zmiany w składzie zarządu Audi AG. Łącznie na kluczowych stanowiskach firmy zostało powałanych aż czterech nowych przedstawicieli niemieckiej marki.

Odpowiedzialność za piony Finansów, IT i Integralności obejmie Alexander Seitz, a za pion Marketingu i Sprzedaży Bram Schot. Wendelin Göbel zarządzał będzie pionem Zasobów Ludzkich i Organizacji, natomiast Peter Kössler pionem Produkcji i Logistyki. Matthias Müller i Rupert Stadler postrzegają zmiany, jako tworzące klimat i odpowiednie warunki do przyszłego sukcesu firmy. Przewodniczący Rady Zakładowej Peter Mosch podkreśla, że transformacja Audi powinna być kształtowana z zachowaniem równowagi pomiędzy sukcesem biznesowym, a interesem pracowników.

Matthias Müller, Przewodniczący Rady Nadzorczej Audi AG, a jednocześnie CEO Volkswagena, tak dziękował odchodzącym managerom za ich pracę: – „Wasze starania pomogły ukształtować prawidłowy rozwój marki Audi. Nasza marka dopiero co przeszła przez bardzo trudny okres, ale zyskała też odpowiednie warunki, by odnieść sukces w świecie mobilności jutra. Jestem pewien, że nowi członkowie zarządu, wraz z załogą będą kontynuować transformację Audi w stronę przyszłości.”

Prezes zarządu Audi AG Rupert Stadler również podziękował odchodzącym kolegom za ich profesjonalne podejście do pracy. Stadler podkreślił jednocześnie znaczenie krytycznej oceny obecnej sytuacji firmy przez Radę Nadzorczą. — „Naszym wspólnym celem, określonym zarówno przez zarząd, jak i przez załogę, jest jednoznaczne kierowanie się ku przyszłości i kontynuowanie transformacji w stronę e-mobilności, cyfryzacji i mobilnych usług. Kierunki rozwoju wyznacza nasza Strategia 2025.”

Peter Mosch, Przewodniczący Rady Zakładowej i członek zarządu Audi AG podkreślił również: – „Ostatnich kilka tygodni jasno pokazało, że otwarty, ale też krytyczny dialog jest podstawą przyszłości Audi. Stało się jasne, że chodzi nam wszystkim o jednoznaczną orientację firmy, obejmującą optymalne wykorzystanie zdolności produkcyjnych zakładów. Nadchodząca transformacja musi być tak kształtowana, by zarówno sukces biznesowy, jak i interesy załogi były zrównoważone.”

Źródło: Audi