Zmiany w zarządzie BMW AG

Z dniem 1 stycznia 2018 r. do Zarządu BMW AG dołączy Pieter Nota (na zdj. głównym), który przejmie kierownictwo Działu Sprzedaży i Marki BMW oraz Działu Obsługi Posprzedażnej BMW Group. Po przekazaniu swej funkcji Pieterowi Nocie Prezes Zarządu dr Ian Robertson będzie pracował dla firmy jako ambasador BMW Group w Wielkiej Brytanii aż do przejścia na emeryturę.

„W ciągu swych niemal dziesięciu lat w Zarządzie BMW AG Ian Robertson (zdj. na dole) znacząco wpływał na obraz marki BMW oraz submarek BMW i i BMW M, ukierunkowując je na przyszłość” – oznajmił dr Norbert Reithofer, Prezes Rady Nadzorczej BMW AG. – „Nawet w czasach niepewnej sytuacji gospodarczej zawsze osiągał rekordowe wyniki sprzedaży, umożliwiając tym samym stały rozwój przedsiębiorstwa. Dziękuję mu za jego pracę i cieszę się, że nadal będzie z nami jako ambasador BMW Group w Wielkiej Brytanii, która jest jednym z naszych najważniejszych rynków i lokalizacji produkcyjnych”.

Pieter Nota, który przejmie Dział Sprzedaży BMW od 1 stycznia 2018 r., przechodzi do BMW Group z firmy Royal Philips. Pochodzący z Holandii 52-letni Nota jest tam Dyrektorem Marketingu i kieruje jednocześnie w zarządzie działem „Personal Health” zajmującym się produktami i rozwiązaniami konsumenckimi. Przedtem był członkiem zarządu Beiersdorf AG odpowiedzialnym za marketing i innowacje, a także zajmował różne stanowiska kierownicze w firmie Unilever w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii i Polsce.

Źródło: BMW